Marcin Bugalski
kierownik, działu marketingu
Uzdrowiska Kłodzkie SA, Grupa PGU / marka STAROPOLANKA
Pasjonat marketingu, absolwent łódzkiej AHE, zawodowo związany z brandingiem i sprzedażą od niemal 20 lat. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej dla FMCG, a także marketingu branży finansowej i budowlanej.
Z branżą spożywczą związany nieprzerwanie od 7 lat, realizował działania marketingowe i komunikacyjne dla marek Farmio i Tarczyński. Od niemal 2 lat odpowiada za komunikację dla naturalnej wody mineralnej Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich SA - Grupa PGU.
Bierze udział w sesjach:
-
Gospodarka obiegu zamkniętego. Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane
- Obietnica w pudełku. Wygodnie, estetycznie, personalnie
- Gospodarka obiegu zamkniętego. Efektywnie, ekologicznie, ekonomicznie
- #Noplastic – co w zamian?
- Produkcja, handel i HoReCa – czy istnieje jedno opakowanie dobre dla wszystkich?
Gospodarka obiegu zamkniętego. Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane
- Marcin Bugalski - kierownik, działu marketingu, Uzdrowiska Kłodzkie SA, Grupa PGU / marka STAROPOLANKA
- Paul Davies - prezes zarządu, Carlsberg Polska
- Andrzej Gantner - wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców
- Carolina Garcia Gomez - prezes zarządu, IKEA Retail Polska
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
- Edyta Krysiuk-Kowalczyk - dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju, Żywiec Zdrój SA, grupa spółek DANONE
- Franciszek Łapecki - dyrektor biura gospodarki odpadami komunalnymi, UM Warszawa
- Tomasz Mikulski - prezes, lider odzysku opakowań plastikowych, ML Polyolefins
- Łukasz Słotwiński - dyrektor kreatywny, BNA/ brand new attitude, Polski Klub Brandingu