Mikołaj Piaskowski
Counsel,radca prawny
Baker McKenzie
Kieruje Praktyką Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów w warszawskim biurze Baker McKenzie. Od kilkunastu lat specjalizuje się w prawie antymonopolowym, kontroli koncentracji i prawie konsumenckim. Reprezentuje klientów w postępowaniach przed Prezesem UOKiK, SOKiK, SA i SN oraz Komisją Europejską. Doradza klientom z sektorów Retail i FMCG we wszelkich aspektach prowadzonej przez nich działalności. Często występuje w ważnych dla tych sektorów wydarzeniach będąc prelegentem czy moderatorem dyskusji biznesowych i prawnych.
Mikołaj Piaskowski jest rekomendowany przez Global Competition Review jako jeden z czołowych ekspertów prawa konkurencji w Polsce a praktyka przez niego kierowana jest wyróżniana przez Legal 500 i Chambers.
Bierze udział w sesjach:
-
The future of retail: idealny mix technologii i emocji
- Phygital - przyszłość handlu na pograniczu online i offline
- Handel 4.0. Nowoczesny sklep – wczoraj efekt wow, dziś oczywistość
- Aplikacje tworzą nowy wymiar lojalności
- Bez obsługi, bez gotówki, bez problemu
The future of retail: idealny mix technologii i emocji
- Marcin Dąbrowski - CEO, Surge Cloud
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
- Jacek Palec - prezes zarządu, Frisco.pl
- Mikołaj Piaskowski - Counsel,radca prawny, Baker McKenzie
- Piotr Regulski - członek zarządu, RUCH SA
- Katarzyna Świąder - specjalista ds. żywności i żywienia, Wydział Żywienia Człowieka, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego