Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Natalia Stsepantsova

Natalia Stsepantsova

współtwórca

marka BE NOW (Porcja Dobra)

Prezes trzech firm, specjalistka z dużym doświadczeniem w handlu międzynarodowym, producentka zdrowej żywności i zaangażowana w działania społeczne, matka trójki dzieci.

Pochodzi z Białorusi. Na mińskim uniwersytecie ukończyła studia chemiczne i choć wybrała inną drogę zawodową, zdobyta wiedza pozwala jej z dużym znawstwem oceniać wartość produktów spożywczych, ich skład i zawartość szkodliwych związków.

Swoje dorosłe życie i  karierę związała z Polską, która dawała większe możliwości, szczególnie jeśli chodzi o kontakty międzynarodowe. Od 20 lat mieszka w Białymstoku i jest prezesem trzech firm: pierwsza GeNaTa European Goods zajmuje się handlem artykułami FMCG, druga Optix Sp.z o.o. Sp.K.  dystrybuuje soczewki kontaktowe, trzecia powstała w 2018 roku na bazie zdobytego wcześniej doświadczenia i z najbardziej ideowych pobudek – Pure Life produkuje zdrowe przekąski Porcja Dobra. Promuje też zdrowy tryb życia i ideę sharingu.

Zawodowe doświadczenie Natalii Stsepantsovej dotyczy głównie międzynarodowego handlu, którym zajmuje się od 10 lat, eksportując towary FMCG do ponad 40 krajów (na pięć kontynentów). Spółka handlowa, którą kierowała, trafiła na listy Złotej Setki Podlasia, a w 2013 roku zdobyła tytuł Gazele Biznesu. Bierze udział w najbardziej prestiżowych światowych targach, takich jak Gulfood w Dubaju, SIAL w Paryżu czy Anuga w Kolonii. Na tych ostatnich zadebiutowała w tym roku także linijka produktów Porcja Dobra.

Decyzja o wdrożeniu przekąsek była także wynikiem prywatnych wyborów życiowych. Natalia Stsepantsova jest matką trójki dzieci i kwestie zdrowego żywienia w pewnym momencie stały jej się szczególnie bliskie. Z myślą o zdrowej diecie najmłodszych, naturalne słodycze z owoców i orzechów postanowiła promować w Polsce. Pomysł powstał podczas licznych podróży zawodowych po świecie. Dostrzegła podczas nich jak szybko na Zachodzie rozwijał się segment zdrowych przekąsek, podczas gdy w Polsce był dopiero we wstępnej fazie. W procesie opracowywania koncepcji nowych przekąsek, firma wykorzystała także poznane podczas podróży po Azji (Kazachstanie, Armenii, Tadżykistanie, Uzbekistanie, Turcji) tradycyjne produkty i naturalne sposoby ich konserwacji.

Dzisiaj Porcję Dobra można kupić nie tylko w sklepach w ekologiczną żywnością, ale też w dużych sklepach sieciowych, takich jak np. Carrefour, Rossmann, E.Leclerk, Społem czy Empik. Przewaga tych przekąsek nad innymi to czysta chemicznie etykieta i krótki skład ograniczony  do maksimum czterech składników. Porcja Dobra została nagrodzona w niezależnym badaniu Perły Rynku FMCG 2019 (otrzymała 6 pereł), zdobyła uznanie konsumentow w plebiscycie Influencer’s Top 2019 i tytuł Konsumencki Lider Jakości – DEBIUT ROKU 2019.

Firma Pure Life powstała też jako wynik pozazawodowych zainteresowań tworzących ją osób. Załoga z Natalią na czele promuje aktywny, świadomy tryb życia. Marka jest sponsorem imprez sportowych m.in. biegowych, tanecznych, wspinaczkowych. Wspiera też młodzików z Jagiellonii i osoby walczące z chorobą nowotworową. Natalia Stsepantsova zasiada w Radzie Fundacji im. Rodziny Czarneckich, organizującej pomoc dla ubogich dzieci i wielokulturowe imprezy na Podlasiu.

Bierze udział w sesjach:

  • Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek

    • Przede wszystkim zdrowie i jakość. Czego jeszcze oczekują konsumenci?
    • Wywołać impuls. Przekaz marketingowy z kluczową rolą w wyborach konsumenckich
    • Głodni nowych smaków, formatów i opakowań. Trendy przyniosą fundamentalne zmiany
    • Koszty surowców największym wyzwaniem producentów przekąsek

    Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek

POWRÓT