
Olimpia Wolf
dziennikarz
portalspozywczy.pl
Bierze udział w sesjach:
-
Made in Poland. Wymiana doświadczeń z rynków zagranicznych
- Case study udanej ekspansji. Wybór optymalnej drogi na obce rynki
- Eksport do Unii Europejskiej pod znakiem protekcjonizmu i brexitu
- W drodze na dalekie rynki
- Jak mądrze promować polską żywność na świecie?
Made in Poland. Wymiana doświadczeń z rynków zagranicznych
- Małgorzata Cebelińska - dyrektor handlu, SM Mlekpol
- Andrzej Gantner - wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców
- Robert Kremser - dyrektor ds. rozwoju, Bisnode Sp. z o.o.
- Adam Mokrysz - prezes zarządu, Mokate SA
- Andrzej Szumowski - prezes zarządu, Stowarzyszenie Polska Wódka, wiceprezes, Wyborowa Pernod Ricard
- Waldemar Topolski - dyrektor zarządzający, Aryzta Polska, wiceprezes, Stowarzyszenie Producentów Pieczywa
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl
-
Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste
- Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad
- Zrównoważony rozwój sieci handlowych i firm spożywczych
- Biorę i oddaję – sieci zmniejszają swój ślad środowiskowy
- Wspieranie lokalność szansą na zdobycie lojalności
- Jak zniwelować negatywny wpływ konsumpcjonizmu na świat - wyzwaniem światowej gospodarki
Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste
- Magdalena Bednarz - Product Line Business Manager, Edenred Polska
- Marcin Chybowski - Food Safety and Sustainability Specialist, IKEA Retail w Polsce
- Mariusz Cichy - Sales Manager Linii Biznesowej Incentive and Rewards, Edenred Polska
- Ewa Gayny - dyrektor ds. relacji zewnętrznych, grupa spółek DANONE
- Iwona Jacaszek-Pruś - dyrektor ds. korporacyjnych, Kompania Piwowarska SA
- Renata Juszkiewicz - prezes zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
- Barbara Kowalska - dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju, Carrefour Polska
- Justyna Przybylska - dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i CSR, Kaufland
- Aleksandra Robaszkiewicz - Head of Corporate Communications, Lidl Polska
- Agnieszka Sokołowska - Internal Communication and ICSR Director, Jeronimo Martins Polska
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Edyta Ziajowska - dyrektor sprzedaży, Edenred Polska
-
Nowy etap integracji rynku spożywczego i handlowego
- Sukcesja, sojusze, alianse - różne formy, jeden cel - wzrost biznesu
- Młode pokolenie za sterami firm rodzinnych
- Konkurenci szukają nowych pól do współpracy - alianse zakupowe w handlu
- Nowe strategie rozwoju biznesu: integracja pozioma i pionowa
Nowy etap integracji rynku spożywczego i handlowego
- Piotr Grauer - dyrektor, Deal Advisory, Zespół Fuzji i Przejęć, KPMG
- Ryszard Jaśkowski - prezes, Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców „SPOŁEM”
- Wojciech Kruszewski - prezes, Lewiatan Holding SA
- Jacek Marczak - zastępca dyrektora, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- Maciej Ptaszyński - wiceprezes zarządu, Polska Izba Handlu
- Michał Sadecki - prezes, PGS Sp. z o.o.
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Marian Zych - wiceprezes, Polska Sieć Handlowa LIVIO SA