
Piotr Bieliński
prezes zarządu
Atlanta Poland SA
Ukończył studia MBA na wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej (International MBA in Strategy, Programme and Project Management). Przez większość swojej kariery zawodowej związany jest ze Spółką Atlanta Poland S.A., w której przeszedł przez wszystkie szczeble pełniąc następujące funkcje: Referent ds. handlu zagranicznego, Specjalista ds. handlu zagranicznego, Starszy specjalista ds. handlu zagranicznego, Kierownik ds. eksportu, Dyrektor Eksportu.
Bierze udział w sesjach:
-
Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek
- Przede wszystkim zdrowie i jakość. Czego jeszcze oczekują konsumenci?
- Wywołać impuls. Przekaz marketingowy z kluczową rolą w wyborach konsumenckich
- Głodni nowych smaków, formatów i opakowań. Trendy przyniosą fundamentalne zmiany
- Koszty surowców największym wyzwaniem producentów przekąsek
Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek
- Piotr Bieliński - prezes zarządu, Atlanta Poland SA
- Artur Gajewski - dyrektor marketingu, Purella
- Anna Gorączka - kierownik zespołu Insights, Żabka Polska
- Honorata Jarocka - Senior Food and Drink Analyst, Mintel Poland
- Mateusz Kowalewski - prezes, HORTIMEX PLUS Sp. z o.o. Sp. K.
- Karolina Kubara - wiceprezes, Kubara Sp z o.o., współwłaścicielka marki Dobra Kaloria
- Natalia Stsepantsova - współtwórca, marka BE NOW (Porcja Dobra)