
Rafał Krauze
CEE Strategy & Business Development Director
TERRITORY INFLUENCE
Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na wydziale marketingu politycznego. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy. Od ponad 20 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji reklamowych Euro RSCG, poprzez polską edycję National Geographic na stanowiskach Marketing Manager oraz Dyrektora Wydawniczego.
Założyciel i dyrektor strategiczny agencji Sodova, Marketing&PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od 6 lat Country Manager polskiego oddziału Territory Influence (dawniej TRND) największej w Europie agencji Influencer Marketing.
Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy Kreatura, za użycie sztuki w reklamie. Prywatnie wielbiciel Azji, nurek, koneser muzyki na płytach winylowych oraz przyszły pilot.
Bierze udział w sesjach:
-
Koniec ery „No Name”
- Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu
- Sztuka wpływania na konsumentów – followersi, influencerzy, celebryci
- Digital marketing – jak to działa w spożywce i handlu?
- Emocjonalne i poznawcze cechy wizerunku marek
Koniec ery „No Name”
- Marcin Bełza - partner, O11e, Polski Klub Brandingu
- Dawid Błaszczyk - partner zarządzający, Bracia Sadownicy
- David Gaboriaud - kucharz, podróżnik
- Rafał Krauze - CEE Strategy & Business Development Director, TERRITORY INFLUENCE
- Anna Kukuła - współwłaściciel , Kukuła Healthy Food
- Michał Lasocki - prezes zarządu, Intenson Europe
- Jakub Ogiński - dyrektor marketingu, FoodCare Sp. z o.o.
- Janusz Palikot - prezes, Manufaktura Piwa Wódki i Wina SA, Tenczyńska Okovita SA, właściciel, Browar Tenczynek