Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Sławomir Chłoń

Sławomir Chłoń

prezes zarządu

Organic Farma Zdrowia

Ukończył studia magisterskie na Politechnice Warszawskiej, na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych, gdzie w 1985 roku uzyskał dyplom mgr inż. mechanika. Od 1985 roku odbył liczne szkolenia w Polsce, Austrii, Wielkiej Brytanii, USA, Japonii i Singapurze z zakresu: marketingu, handlu, przywództwa i zarządzania (w tym 3 kursy na Harvard Business School w Bostonie i jedno w Insead, oddział w Singapurze).Zna biegle język angielski, niemiecki oraz rosyjski w stopniu podstawowym.

W latach 1985-1990 pracował w przedstawicielstwie brytyjskiej firmy informatycznej ICL na stanowiskach specjalista ds. marketingu i PR, a następnie handlowiec. W latach 1990-1999 był kolejno współzałożycielem, dyrektorem zarządzającym, wiceprezesem oraz Prezesem spółki informatycznej CSBI S.A. Od września 1996 r. do stycznia 1999 r. był doradcą Zarządu Grupy ComputerLand ds. Oprogramowania. Od stycznia 1999 r. do lutego 2000 r. zajmował stanowisko wiceprezesa w spółce informatycznej Computerland S.A. Od lutego 2000 do marca 2002 był Prezesem zarządzającym w ComputerLand S.A. Od marca 2002 r. do marca 2006 r. był wiceprezesem w ComputerLand S.A. Od 2003 do 2017 współwłaściciel w WESOLANDIA A. Chłoń S. Chłoń Spółka Jawna. Od marca 2006 r. Prezes Zarządu ORGANIC FARMA ZDROWIA S.A.. Obecnie zajmuje również stanowisko Przewodniczącego Rady Nadzorczej w spółce Bio Planet S.A. oraz jest Przewodniczący Rady PIŻE - Polskiej Izby Żywności Ekologicznej.

Mistrz Polski i wielokrotny Wicemistrz w Rajdowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych.

Bierze udział w sesjach:

  • Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    • Ekologia, technologia, wygoda, inspiracja
    • Nie utożsamiam się – nie kupuję. Ideologia i wartości marki istotne dla klienta
    • Homo consumenus: kupuję etycznie, więc jestem – potrzeby pokolenia Z
    • Strategia gigantów: obsesja na punkcie konsumenta
    • Konsumenci przejmują kontrolę, odrzucają produkcję masową, ale chcą bezproblemowo i szybko uzyskać produkty i usługi

    Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    • Sławomir Chłoń - prezes zarządu, Organic Farma Zdrowia
    • Jan Domański - dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Eurocash
    • Beata Jankowiak - członkini zarządu, dyrektor marketingu, Jeronimo Martins
    • Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
    • Dominika Maison - ekspert EIT Food w obszarze zachowań konsumenckich, profesor psychologii, dziekan, Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski, właścicielka firmy badań konsumenckich Maison&Partners
    • Tomasz Michalski - członek zarządu, dyrektor ds. komercyjnych, Frisco.pl
    • Wojciech Muszyński - dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej, PKN ORLEN
    • Willem Spigt - Sales & Marketing of Beyond Meat, Zandbergen
    • Krzysztof Trojanowski - członek zarządu, dyrektor zarządzający formatu Supermarket, Stokrotka Sp. z.o.o.
POWRÓT