Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

członek zarządu, dyrektor ds. komercyjnych

Frisco.pl

Odpowiedzialny za zarządzanie marką sklepu, jego działaniem oraz asortymentem i współpracą z dostawcami. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu wiodącymi markami w różnych kategorii FMCG.

Przygodę z marketingiem rozpoczął w 2007 roku dołączając do zespołu Mars Polska zarządzającego drugą najsilniejszą marką na rynku produktów dla zwierząt, pięć lat później był odpowiedzialny za brand’y AirWick i Nurofen.

Kierował całym portfolio whisky i likierów w firmie Diageo, obejmującym blisko 20 największych globalnych marek alkoholi luksusowych, jak Sheridan’s, Johnnie Walker czy Baileys.

Przed pracą w e-grocery pełnił funkcję Kierownika marketingu i mediów w firmie Żywiec Zdrój S.A. Pasjonuje się światem marki i digitalu. Absolwent SGH w Warszawie.

Bierze udział w sesjach:

  • Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    • Ekologia, technologia, wygoda, inspiracja
    • Nie utożsamiam się – nie kupuję. Ideologia i wartości marki istotne dla klienta
    • Homo consumenus: kupuję etycznie, więc jestem – potrzeby pokolenia Z
    • Strategia gigantów: obsesja na punkcie konsumenta
    • Konsumenci przejmują kontrolę, odrzucają produkcję masową, ale chcą bezproblemowo i szybko uzyskać produkty i usługi
POWRÓT
FRSiH

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie