Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Edward Bajko

Edward Bajko

prezes zarządu

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek

Edward Bajko od ponad 30 lat związany ze Spółdzielczą Mleczarnią Spomlek. Przeszedł w niej wszystkie szczeble zarządzania: od kierownika zmiany, przez kierownika działu produkcji, głównego mechanika – szefa działu technicznego. Następnie przez 20 lat sprawował funkcję wiceprezesa, odpowiedzialnego m.in. za produkcję, inwestycje i dział techniczny. W 2008 roku, decyzją członków spółdzielni, został wybrany na stanowisko Prezesa. Od tej pory z powodzeniem rozwija firmę poprzez rozwój organiczny i konsolidacje.  Firma przez ostatnie 10 lat zarządzania przez Edwarda Bajko przejęła na prawach spółdzielczych dwie mleczarnie, trzykrotnie zwiększyła przychody, zbudowała silne marki serów żółtych: Serenada i Skarby Serowara. Uczyniło to Spomlek jednym z największych i najsilniejszych graczy na polskim rynku mleczarskim oraz zdecydowanego lidera w kategorii producentów serów długo dojrzewających.

Prywatnie Edward Bajko pasjonuje się żeglarstwem oraz budową jachtów. Najwięcej emocji dostarcza mu samotne żeglowanie przy silnym wietrze na samodzielnie zbudowanej małej łódce. Poza tym swój wolny czas poświęca na zwiedzanie świata oraz słuchanie utworów Fryderyka Chopina w wykonaniu Ivo Pogorelicia.

Bierze udział w sesjach:

  • Jak skutecznie rozwijać eksport w dobie embarga, protekcjonizmu i wojen handlowych

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Jak skutecznie rozwijać eksport w dobie embarga, protekcjonizmu i wojen handlowych

    • Europa głodna naturalnej żywności. Polska na tym skorzysta
    • Polski eksport żywności pod presją nasilającego się protekcjonizmu
    • Europa musi szukać nowych rynków zbytu – umowy o wolnym handlu a szanse eksportowe polskiej żywności
    • Firmy spożywcze na dalekich rynkach. Perspektywy eksportu do Afryki, Azji, Ameryki Południowej
    • Zbudować swój przyczółek poza Polską i podbić rynki zagraniczne
    • Polski przemysł wykorzystuje bogactwo polskich produktów? Jak mądrze budować patriotyzm gospodarczy?

    Jak skutecznie rozwijać eksport w dobie embarga, protekcjonizmu i wojen handlowych

  • Mleczarnie w pogoni za trendami. Naturalny convenience święci tryumfy

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Mleczarnie w pogoni za trendami. Naturalny convenience święci tryumfy

    • Mleczarstwo mocno poszukuje innowacji i nowości
    • Laktoza, cukier i tłuszcz niemile widziane. Odpowiedź na deklaracje konsumentów
    • Natura, eko, zdrowie – trendy kształtujące innowacje w branży spożywczej
    • Inwestycje i rozwój pod zmieniające się trendy: park maszynowy, opakowania, logistyka, marketing

    Mleczarnie w pogoni za trendami. Naturalny convenience święci tryumfy

POWRÓT