Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Edyta Kochlewska

Edyta Kochlewska

redaktor naczelna

magazyn Rynek Spożywczy

Bierze udział w sesjach:

  • Sukcesy i wyzwania – trzy dekady budowy polskiego biznesu spożywczego

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Sukcesy i wyzwania – trzy dekady budowy polskiego biznesu spożywczego

    • Przemysł spożywczy kiedyś i dziś - podsumowanie
    • Sukcesja i zmiana pokoleniowa a strategie firm spożywczych
    • Nowoczesny przemysł spożywczy gotowy na wyzwania?
    • Trudno prześcignąć liderów. Czy jest jeszcze szansa na powstanie nowych polskich gigantów
    • Sukcesy polskiej żywności na arenie międzynarodowej

    Sukcesy i wyzwania – trzy dekady budowy polskiego biznesu spożywczego

  • Dawid czy Goliat - handel mierzy się z legislacyjnym naporem

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Dawid czy Goliat - handel mierzy się z legislacyjnym naporem

    • Strategia Komisji Europejskiej dla uwolnienia sektora handlu detalicznego z okowów biurokracji
    • Handel pół roku po wprowadzeniu ograniczenia handlu w niedziele – pierwsze wnioski
    • Konsekwencje zmian prawnych: kondycja, konkurencja i konsolidacja
    • Rynek pracownika – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji

    Dawid czy Goliat - handel mierzy się z legislacyjnym naporem

    • Jan Domański - dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Eurocash
    • Paulina Gbur - specjalista ds. polityki, dyrekcja generalna ds. rynku wewnętrznego, przemysłu, przedsiębiorczości i MŚP, dział E4 usługi dla przedsiębiorstw, Komisja Europejska
    • Renata Juszkiewicz - prezes zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
    • Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
    • Wojciech Kruszewski - prezes, Lewiatan Holding SA
    • Marek Niechciał - prezes, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    • Mikołaj Piaskowski - Counsel,radca prawny, Baker McKenzie
  • Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?

    • Obraz rynku, główni gracze, dominujące strategie
    • Sieci handlowe wierzą w przyjemność zakupów, a konsumenci?
    • Demokratyzacja jakości: od marek premium do popularnych - jakim kierunku zmierza rynek?
    • Inwestor lekiem na wszelkie bolączki – postępy konsolidacji sektora
    • Rocznica niepodległości, mundial, patriotyzm zakupowy - okazja czyni promocję
    • Jak zakaz handlu zmienia zachowania konsumenta?

    Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?

    • Marcin Bugalski - kierownik, działu marketingu, Uzdrowiska Kłodzkie SA, Grupa PGU / marka STAROPOLANKA
    • Anna Gorączka - kierownik zespołu insights, Żabka Polska
    • Tomasz Kaczyński - partner, Szef Zespołu Prawa Żywnościowego, Praktyka Life Sciences, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
    • Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
    • Robert Krzak - wiceprezes ząrządu, Piotr i Paweł SA
    • Jakub Linkowski - starszy kierownik projektów, Jeronimo Martins Polska
    • Joana Sokolnik - Senior Analyst, Euromonitor
    • Łukasz Surażyński - dyrektor ds. handlowych, Staropolanka, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie
    • Piotr Wieszczyk - starszy kierownik sieci lokalnych, LOTTE Wede
POWRÓT