Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Jacek Sadowski

Jacek Sadowski

prezes

Demo Effective Launching

Przedsiębiorca i ekspert z zakresu strategii marketingowych, komunikacji reklamowej
i brandingu; cytowany przez media branżowe i gospodarcze.

Założyciel, właściciel i prezes Grupa Sadowski, obejmującej firmę konsultingu strategicznego Sadovski Consulting, agencję reklamową DEMO Effective Launching oraz dom mediowy PRO Media House.

Podstawą działalności Grupy Sadowski jest od ponad 25 lat rynek FMCG, ze szczególnym wskazaniem na rynek spożywczy – specjalizacja to tworzenie, wprowadzanie na rynek
i prowadzenie na szczyt nowych marek spożywczych.

W sumie w portfolio firmy znajduje się kilkaset aktywności marketingowych i kilkadziesiąt marek spożywczych (z ponad 150 marek ogółem) z różnych kategorii – mleko (Białe, Hej, Ale Mleko), soki (Karotka), przyprawy (Kamis), słodycze (Wawel, Grześki, Mieszko, Zozole, Jutrzenka), jogurty (Bakoma Twist, Bakuś), woda (Jurajska).

Jacek Sadowski jest również silnie zaangażowany w marketing terytorialny, który jest dyscypliną naturalnie skorelowaną z potrzebami mieszkańców, a co za tym idzie
i konsumentów. Wiedza o postawach różnorodnych grup docelowych nabywana podczas realizacji strategii dla miast i regionów, jest przez niego wykorzystywana zatem również
w marketingu marek spożywczych. Strategia marki miasta Gdańsk, Łodzi, Radomia, jak również województwa podkarpackiego, województwa pomorskiego i województwa śląskiego – to tylko niektóre z przejawów aktywności Jacka Sadowskiego i Demo Effective Launching na tym polu. Warto też wspomnieć o promocyjno-informacyjnej kampanii makroregionu Polska Wschodnia, skierowanej do inwestorów zagranicznych – która została wyemitowana na całym świecie - i jako jedyna kampania polskiej agencji w historii - została doceniona przez najbardziej opiniotwórcze światowe czasopisma i portale ekonomiczne i branżowe - Business Insider, Slate, the Altantic oraz Adweek.

Sadowski to także założyciel, fundator i prezes Fundacji “Kupuj Nasze.PL” – gdzie zainicjował pionierskie kampanii o charakterze społecznym i gospodarczym promujące branding, patriotyzm konsumencki i wysoką jakość polskich marek „Zadbaj o swoją markę” (2001), „Kupując polskie produkty dajesz pracę” (2004), Kupuj polskie - są powody do dumy” (2009).

Wiedzą dotyczącą budowania strategii marketingowych Jacek Sadowski dzieli się na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako wykładowca i trener współpracuje z Uniwersytetem Ekonomicznym i Uniwersytetem Jagiellońskim w Krakowie, a także z Uniwersytetem Warszawskim i Katowicką Szkołą Filmową.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Produkt i firma spożywcza "nowej ery"

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Produkt i firma spożywcza "nowej ery"

    • Skuteczna realizacja wizji rozwoju firmy - doświadczenia liderów wykorzystujących nowe technologie
    • Transformacja cyfrowa tradycyjnych biznesów. Jak dostosować organizację, by była digital-ready
    • Poznać pragnienia, potrzeby i gusta. Technologie pomagają tworzyć lepszą ofertę
    • Innowacyjny produkt i firma w służbie rynku i konsumenta – wsparcie sprzedaży
    • Tradycja i ekologia nowoczesnością rynku spożywczego
    • Superfoods i „Free from" - nowe trendy w produkcji

    Produkt i firma spożywcza "nowej ery"

POWRÓT