Magdalena Kołodziejska
kierownik ds. komunikacji marketingowej
Lotte Wedel
Bierze udział w sesjach:
-
Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIInfluencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?
- Social media inspirują, promują, hejtują: na straży dobrego, czyli walka z czarnym PR-em i mitami wokół polskich marek
- Celebryci i mikroinfluencerzy – jak wpływają na postrzeganie produktu
- Bloger znaczy więcej niż puchary – siła opinii
- Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem
- Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Nie tylko millenialsi. Potrzeby grupy „silver generation” – jak wspierać marki zadowalające pokolenie 50+
Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?
- David Gaboriaud - kucharz, kulinarny coach
- Joanna Kaczmarek - Head of Marketing, Chias Brothers Europe Sp. z o.o.
- Magdalena Kołodziejska - kierownik ds. komunikacji marketingowej, Lotte Wedel
- Rafał Krauze - Country Manager, trnd Polska
- Anna Sambor - wiceprezes zarządu, Bakalland SA
- Jakub Szymanek - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Andrzej Wierzchoń - Senior Sales Manager, trnd CEE
- Tomek Woźniak - trendsetter kulinarny