Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Marcin Bugalski

Marcin Bugalski

kierownik, działu marketingu

Uzdrowiska Kłodzkie SA, Grupa PGU / marka STAROPOLANKA

Pasjonat marketingu, absolwent łódzkiej AHE,  zawodowo związany z brandingiem i sprzedażą od niemal 20 lat. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej dla FMCG, a także marketingu branży finansowej i budowlanej.

Z branżą spożywczą związany nieprzerwanie od 7 lat, realizował działania marketingowe i komunikacyjne dla marek Farmio i Tarczyński. Od niemal 2 lat odpowiada za komunikację dla naturalnej wody mineralnej Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich SA - Grupa PGU.

Bierze udział w sesjach:

  • Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?

    • Obraz rynku, główni gracze, dominujące strategie
    • Sieci handlowe wierzą w przyjemność zakupów, a konsumenci?
    • Demokratyzacja jakości: od marek premium do popularnych - jakim kierunku zmierza rynek?
    • Inwestor lekiem na wszelkie bolączki – postępy konsolidacji sektora
    • Rocznica niepodległości, mundial, patriotyzm zakupowy - okazja czyni promocję
    • Jak zakaz handlu zmienia zachowania konsumenta?

    Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?

    • Marcin Bugalski - kierownik, działu marketingu, Uzdrowiska Kłodzkie SA, Grupa PGU / marka STAROPOLANKA
    • Anna Gorączka - kierownik zespołu insights, Żabka Polska
    • Tomasz Kaczyński - partner, Szef Zespołu Prawa Żywnościowego, Praktyka Life Sciences, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
    • Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
    • Robert Krzak - wiceprezes ząrządu, Piotr i Paweł SA
    • Jakub Linkowski - starszy kierownik projektów, Jeronimo Martins Polska
    • Joana Sokolnik - Senior Analyst, Euromonitor
    • Łukasz Surażyński - dyrektor ds. handlowych, Staropolanka, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie
    • Piotr Wieszczyk - starszy kierownik sieci lokalnych, LOTTE Wede
POWRÓT