
Rafał Krauze
Country Manager
trnd Polska
Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na wydziale marketingu politycznego oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy. Od 17 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji reklamowych Euro RSCG, poprzez polską edycję National Geographic, gdzie pełnił funkcję Dyr. Marketingu, a następnie Dyrektora Wydawniczego. Założyciel i Dyr. strategiczny agencji Sodova. Marketing&PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od ponad 4 lat jako Country Manager polskiego oddziału TRND, odpowiada za współpracę z markami w obszarach Influencer Marketing oraz Word of Mouth. Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy KREATURA, za użycie sztuki w reklamie.
Bierze udział w sesjach:
-
Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIInfluencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?
- Social media inspirują, promują, hejtują: na straży dobrego, czyli walka z czarnym PR-em i mitami wokół polskich marek
- Celebryci i mikroinfluencerzy – jak wpływają na postrzeganie produktu
- Bloger znaczy więcej niż puchary – siła opinii
- Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem
- Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Nie tylko millenialsi. Potrzeby grupy „silver generation” – jak wspierać marki zadowalające pokolenie 50+