Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Rafał Krauze

Rafał Krauze

Country Manager

trnd Polska

Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na wydziale marketingu politycznego oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy. Od 17 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji reklamowych Euro RSCG, poprzez polską edycję National Geographic, gdzie pełnił funkcję Dyr. Marketingu, a następnie Dyrektora Wydawniczego. Założyciel i Dyr. strategiczny agencji Sodova. Marketing&PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od ponad 4 lat jako Country Manager polskiego oddziału TRND, odpowiada za współpracę z markami w obszarach Influencer Marketing oraz Word of Mouth. Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy KREATURA, za użycie sztuki w reklamie.

Bierze udział w sesjach:

  • Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?

    • Social media inspirują, promują, hejtują: na straży dobrego, czyli walka z czarnym PR-em i mitami wokół polskich marek
    • Celebryci i mikroinfluencerzy – jak wpływają na postrzeganie produktu
    • Bloger znaczy więcej niż puchary – siła opinii
    • Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem
    • Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
    • Nie tylko millenialsi. Potrzeby grupy „silver generation” – jak wspierać marki zadowalające pokolenie 50+

    Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?

POWRÓT