Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Witek Sysiak

Witek Sysiak

dyrektor ds. badań i rozwoju, współwłaściciel firmy SYS, twórca marki Zielone Pojęcie

Współwłaściciel Firmy SYS zajmującej się produkcją wysokiej jakości produktów spożywczych. Dyrektor ds. badań i rozwoju oraz współtwórca marek Zielone Pojęcie i Dania Babci Zosi. Zajmuje się szukaniem perspektyw rozwoju firmy i jej marek na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania od wprowadzania innowacji technologicznych, przez projektowanie nowych produktów po pracę nad tworzeniem kultury organizacji. Uważa, że żadnej firmy nie stać na oszczędzanie na badaniach, dlatego regularnie prowadzi badania konsumenckie. Promuje nowoczesne metody i techniki zarządzania oraz samoorganizacji pracy. Jego celem jest wprowadzenie turkusowego modelu zarządzania, czyli zbudowanie organizacji o płaskiej strukturze. Z wykształcenia jest inżynierem produkcji oraz filozofem.

Bierze udział w sesjach:

  • Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych

    • Biznes prowadzony etycznie i transparentnie - ideał nowoczesnej firmy
    • Działania CSR budują zaangażowanie pracowników i zaufanie konsumentów
    • Pracownik patrzy pracodawcy na ręce – inicjatywy wspierające pracowników i lokalne społeczności
    • Droga produktu od pola do stołu – jak skontrolować jakość na każdym etapie produkcji?
    • Wyższe standardy - bezpieczniejszy produkt w łańcuchu żywnościowym
    • Inicjatywy detalistów: przeciwdziałania marnowaniu żywności, ograniczanie plastiku w opakowaniach

    Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych

POWRÓT