Agata Partyka
dyrektor ds. rozwoju klientów
DANONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Od 2002 roku związana ze sprzedażą w dużych korporacjach międzynarodowych branży FMCG. Posiada szerokie doświadczenie z obszaru rozwoju aktywacji i kategorii oraz zarządzania klientami. Od lutego 2018 roku budowała Dział Rozwoju Sprzedaży w Danone, zaś wcześniej w spółce Żywiec Zdrój odpowiadała m.in. za zarządzanie sprzedażą oraz za strategię rozwoju biznesu i aktywację sprzedaży.
Bierze udział w sesjach:
-
Zarządzanie w „zdalnych“ czasach. Wyzwania liderów
- Zdalne zarządzanie, stacjonarna produkcja
- Marzec 2020 – czas błyskawicznej rewolucji. Wielki test managerów i dyrektorów produkcji
- Nowe formy komunikacji i metody zarządz zespołem
- Zaradny jak polski przedsiębiorca. Przyzwyczajony do kryzysów z każdym da sobie radę
- Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej
- Potrzeba cyfryzacji, znaczenie informacji dla rozwoju firmy i rynku
Zarządzanie w „zdalnych“ czasach. Wyzwania liderów
- Piotr Bieliński - prezes zarządu, Atlanta Poland SA
- Krzysztof Kaliciński - konsultant, trener biznesu, coach, wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
- Mateusz Kowalewski - prezes zarządu, Hortimex Sp. z o.o.
- Marian Owerko - przewodniczący rady nadzorczej, BAKALLAND SPÓŁKA AKCYJNA
- Agata Partyka - dyrektor ds. rozwoju klientów, DANONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Paulina Piwowarek - redaktor prowadząca PortalSpozywczy.pl
- Maciej Włodarczyk - prezes zarządu, IGLOTEX SA