Andrzej Jaworski
prezes zarządu, VRG SA | Vistula Retail Group
Andrzej Jaworski, prezes zarządu VRG S.A., firmy mającej w swoim portfolio jedne z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce marek odzieżowych i jubilerskiej: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.KRUK. W swojej karierze miał okazję zarządzać organizacjami mierzącymi się ze złożonymi wyzwaniami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Z sukcesem prowadził projekty na rynkach międzynarodowych. Ma różnorodne doświadczenie, w tym w zarządzaniu dużą spółką notowaną na GPW oraz w sektorze publicznym.
Bierze udział w sesjach:
-
Higiena i cena, czyli czy Polacy rzeczywiście kupują inaczej
- Nowy dekalog polskiego konsumenta
- Doświadczenie koronakryzysu – przyzwyczajenia kontra nowe potrzeby
- Strumień wydatków zmienił bieg
- Konsument dyktuje warunki – gdzie, jak i czy na pewno?
- Koronasceptyk też klient. A co z maseczką?
- Zamienniki mięsa i mleka – czego oczekują konsumenci?
Higiena i cena, czyli czy Polacy rzeczywiście kupują inaczej
- Patryk Górczyński - dyrektor zarządzający, ASM Sales Force Agency
- Andrzej Jaworski - prezes zarządu, VRG SA | Vistula Retail Group
- Maciej Ptaszyński - wiceprezes zarządu, Polska Izba Handlu
- Grzegorz Smereka - wiceprezes, Impel System Sp. z o.o., dyrektor grupy produktowej Cleaning , Grupa Impel
- Tomasz Syller - członek zarządu, Wasz Sklep SPAR Sp. z o.o.
- Łukasz Wojciechowski - Partner, Dział Audytu, Lider Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich, EY
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Karolina Zajdel Pawlak - dyrektor zarządzająca, NielsenIQ