Anna Podkowińska-Tretyn
dyrektor generalna
Everli Poland
Ekspertka od zarządzania strategiami biznesowymi w digitalu. Odpowiadała za
strategię transformacji cyfrowej oraz M&A Burdy w Polsce i w Czechach. Wcześniej
pracowała w AGORA S.A. jako digital CRO oraz była prezesem firmy Trader.com
Polska. Zasiadała w Radzie Nadzorczej Online Technologies oraz pełniła funkcję
przewodniczącej Rady Nadzorczej IAB Polska.
Od 2016 roku aktywnie współpracuje ze startupami. Stworzyła Startup Adventure,
jest mentorką w wielu programach rozwojowych, a od 2018 aktywnie inwestuje jako
anielica biznesu oraz LP.
Anna Podkowińska – Tretyn jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej i MBA
University of Ilinois. Ukończyła studia Executive MBA Advanced Management
Program na IESE.
Bierze udział w sesjach:
-
E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej
- Digital jako strategiczny kierunek rozwoju
- E-commerce wygranym koronakryzysu
- Nowe narzędzia – technologie, logistyka, infrastruktura, płatności
- E-grocery: sprint od gadżetu do konieczności
- E-opcja nie tylko dla sklepu – także dla producenta
- Nowe kompetencje cyfrowe pilnie poszukiwane
E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej
- Dorota Bachman - współzałożycielka, "FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU"
- Marcin Bojarski - dyrektor ds. e-commerce, Carrefour Polska
- Agnieszka Górnicka - prezes zarządu, Inquiry Sp. z o.o.
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Piotr Kondraciuk - prezes zarządu, PolskiKoszyk.pl
- Juliusz Krokowski - dyrektor ds. rozwoju produktów, MarketLab Sp. z o.o.
- Bartosz Mędrecki - kierownik ds. rozwoju grup klientów, DANONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Anna Mirek - radca prawny, senior associate, Noerr
- Anna Podkowińska-Tretyn - dyrektor generalna, Everli Poland
- Witold Włodarczyk - prezes zarządu, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy