Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Artur Węgłowski

Artur Węgłowski

dyrektor sprzedaży

Goodvalley Polska

Absolwent Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania, Podyplomowego Studium Marketingu Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, Akademii Rolniczo-Technicznej w Olsztynie oraz licznych szkoleń menedżerskich w Polsce i zagranicą z zakresu zarządzania, motywowania, finansów, negocjacji, technik sprzedaży.
W ciągu ponad 26  lat pracy zawodowej przeszedł wszystkie szczeble w strukturach sprzedaży- od przedstawiciela handlowego (Wytwórnia Wyrobów Tytoniowych SA
- następnie Reemtsma Polska), po krajowego dyrektora sprzedaży (Raisio Polska Foods) i Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Agros Nova Sp. Z o.o., gdzie odpowiadał za politykę handlową Grupy Agros, realizację celów sprzedażowych, marżowych i udziały rynkowe Grupy Agros Nova (Agros Nova, Kotlin, Włocławek) oraz współpracę ze wszystkimi partnerami handlowymi. Zarządzał kilkusetosobowym zespołem sprzedażowym firmy. Współtwórca konceptu i współwłaściciel firmy Farmio gdzie pełnił funkcje Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Zarządzającego. Obecnie odpowiedzialny za obszar sprzedaży w Europie w firmie Goodvalley.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów

    • Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?
    • Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce
    • Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien
    • Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia
    • Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“
    • Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?
    • Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko
POWRÓT
FRSiH

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie