Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Edyta Kochlewska

Edyta Kochlewska

redaktor naczelna

dlahandlu.pl

Bierze udział w sesjach:

  • Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej

    Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej (debata główna)

    • Nowa rzeczywistość branży spożywczej – jak szybko dopasować się do zachodzących zmian?
    • Czy kryzysy wzmacniają? Jak COVID-19 umocnił sektor produkcji żywności? Co zdemaskowała pandemia?
    • Czego realnie potrzebują i będą potrzebować producenci żywności i jej konsumenci?
    • Trendy i formaty, które zdały egzamin w trakcie lockdownu. Skuteczne zarządzanie ofertą
    • Szybki szturm na online – sprzedaż, komunikacja, marketing
    • To nie jest koniec świata, to tylko kryzys! Czeka nas ewolucja zachowań konsumenckich, a nie rewolucja?
    • Nie ma odwrotu od innowacji i nowych trendów. Które są najbardziej wyraźne?

    Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej

  • Handel w roli bohatera – nowy wizerunek, nowe wymagania

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Handel w roli bohatera – nowy wizerunek, nowe wymagania

    • Nowa rola sklepu – ostoja stabilności społecznej
    • Więcej wymagań, mniej uprawnień – czy handel jest w stanie udźwignąć nowe obowiązki?
    • Handel pod lupą urzędów, dostawców, konsumentów
    • Przeformatowanie oczekiwań rynku: więcej lokalnych dostawców, krótsze terminy płatności
    • Ewolucja handlu stacjonarnego. Nowe formaty w centrach handlowych i hybrydowe modele rozwoju
    • Handel będzie zatrudniać czy zwalniać?

    Handel w roli bohatera – nowy wizerunek, nowe wymagania

  • E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej

    • Digital jako strategiczny kierunek rozwoju
    • E-commerce wygranym koronakryzysu
    • Nowe narzędzia – technologie, logistyka, infrastruktura, płatności
    • E-grocery: sprint od gadżetu do konieczności
    • E-opcja nie tylko dla sklepu – także dla producenta
    • Nowe kompetencje cyfrowe pilnie poszukiwane

    E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej

  • Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów

    • Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?
    • Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce
    • Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien
    • Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia
    • Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“
    • Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?
    • Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko

    Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów

POWRÓT