
Edyta Kochlewska
redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
Bierze udział w sesjach:
-
Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCISesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej
Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej (debata główna)
- Nowa rzeczywistość branży spożywczej – jak szybko dopasować się do zachodzących zmian?
- Czy kryzysy wzmacniają? Jak COVID-19 umocnił sektor produkcji żywności? Co zdemaskowała pandemia?
- Czego realnie potrzebują i będą potrzebować producenci żywności i jej konsumenci?
- Trendy i formaty, które zdały egzamin w trakcie lockdownu. Skuteczne zarządzanie ofertą
- Szybki szturm na online – sprzedaż, komunikacja, marketing
- To nie jest koniec świata, to tylko kryzys! Czeka nas ewolucja zachowań konsumenckich, a nie rewolucja?
- Nie ma odwrotu od innowacji i nowych trendów. Które są najbardziej wyraźne?
Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej
- Edward Bajko - prezes, SM Spomlek
- Anna Borys-Karwacka - dyrektor ds. korporacyjnych, McDonald's
- Michał Czerwiński - prezes zarządu, Purella Superfoods
- Andrzej Gantner - wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców
- Jarosław Gowin - Wiceprezes Rady Ministrów, minister nauki i szkolnictwa wyższego, Polska
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
- Adam Manikowski - członek zarządu, dyrektor ds. operacyjnych, Żabka Polska Sp. z o.o.
- Aleksandra Niżyńska - Project Manager in CEE, EIT Food
- Paweł Nowak - dyrektor zarządzający, Goodvalley Polska
- Aleksandra Trapp - Head of Culture and Trends, infuture.institute
-
Handel w roli bohatera – nowy wizerunek, nowe wymagania
- Nowa rola sklepu – ostoja stabilności społecznej
- Więcej wymagań, mniej uprawnień – czy handel jest w stanie udźwignąć nowe obowiązki?
- Handel pod lupą urzędów, dostawców, konsumentów
- Przeformatowanie oczekiwań rynku: więcej lokalnych dostawców, krótsze terminy płatności
- Ewolucja handlu stacjonarnego. Nowe formaty w centrach handlowych i hybrydowe modele rozwoju
- Handel będzie zatrudniać czy zwalniać?
Handel w roli bohatera – nowy wizerunek, nowe wymagania
- Adam Abramowicz - rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców
- Tomasz Chróstny - prezes, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
- Pedro Martinho - członek zarządu, Grupa Eurocash
- Michał Nowaczyk - członek zarządu, Lidl Polska
- Mikołaj Piaskowski - Counsel, radca prawny, Baker McKenzie
- Piotr Regulski - członek zarządu, RUCH SA
- Robert Rękas - prezes zarządu, Lewiatan Holding SA
-
E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej
- Digital jako strategiczny kierunek rozwoju
- E-commerce wygranym koronakryzysu
- Nowe narzędzia – technologie, logistyka, infrastruktura, płatności
- E-grocery: sprint od gadżetu do konieczności
- E-opcja nie tylko dla sklepu – także dla producenta
- Nowe kompetencje cyfrowe pilnie poszukiwane
E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej
- Dorota Bachman - współzałożycielka, "FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU"
- Marcin Bojarski - dyrektor ds. e-commerce, Carrefour Polska
- Agnieszka Górnicka - prezes zarządu, Inquiry Sp. z o.o.
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
- Piotr Kondraciuk - prezes zarządu, PolskiKoszyk.pl
- Juliusz Krokowski - dyrektor ds. rozwoju produktów, MarketLab Sp. z o.o.
- Bartosz Mędrecki - kierownik ds. rozwoju grup klientów, DANONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Anna Mirek - radca prawny, senior associate, Noerr
- Anna Podkowińska-Tretyn - dyrektor generalna, Everli Poland
- Witold Włodarczyk - prezes zarządu, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy
-
Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIEko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów
- Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?
- Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce
- Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien
- Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia
- Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“
- Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?
- Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko
Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów
- Michał Czerwiński - prezes zarządu, Purella Superfoods
- Zenon Daniłowski - prezes zarządu, Makarony Polskie SA
- David Derouane - CEO, Decathlon International
- Anna Dębicka - dyrektor na Polskę i Europę Centralną, MSC
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
- Katarzyna Kosel - członek zarządu, Makro Cash and Carry
- Barbara Kowalska - dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju, Carrefour Polska
- Piotr Kulikowski - prezes zarządu, Krajowa Rada Drobiarstwa, prezes zarządu, dyrektor generalny, Indykpol SA
- Maciej Majewski - PREZES ZARZĄDU, STOWARZYSZENIE SADY GRÓJECKIE
- Maciej Otrębski - Strategic Partnerships Manager, RoślinnieJemy
- Artur Węgłowski - dyrektor sprzedaży, Goodvalley Polska