Juliusz Krokowski
dyrektor ds. rozwoju produktów
MarketLab Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Rozwoju Produktów w MarketLab sp. z o.o. i Dyrektor Zarządzający w FPL.
W swojej karierze skoncentrowany na tworzeniu innowacyjnych, niosących wartość dla klienta produktów. Początkowo odpowiedzialny za aspekty marketingowe, teraz również za wizję, strategię i roadmap rozwojowy. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego i programu Diploma in Professional Marketing realizowanego przez The Chartered Institute of Marketing.
Bierze udział w sesjach:
-
E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej
- Digital jako strategiczny kierunek rozwoju
- E-commerce wygranym koronakryzysu
- Nowe narzędzia – technologie, logistyka, infrastruktura, płatności
- E-grocery: sprint od gadżetu do konieczności
- E-opcja nie tylko dla sklepu – także dla producenta
- Nowe kompetencje cyfrowe pilnie poszukiwane
E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej
- Dorota Bachman - współzałożycielka, "FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU"
- Marcin Bojarski - dyrektor ds. e-commerce, Carrefour Polska
- Agnieszka Górnicka - prezes zarządu, Inquiry Sp. z o.o.
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Piotr Kondraciuk - prezes zarządu, PolskiKoszyk.pl
- Juliusz Krokowski - dyrektor ds. rozwoju produktów, MarketLab Sp. z o.o.
- Bartosz Mędrecki - kierownik ds. rozwoju grup klientów, DANONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Anna Mirek - radca prawny, senior associate, Noerr
- Anna Podkowińska-Tretyn - dyrektor generalna, Everli Poland
- Witold Włodarczyk - prezes zarządu, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy