Karolina Zajdel Pawlak
dyrektor zarządzająca, NielsenIQ
Dyrektor Zarządzająca ACNielsen Polska. Od blisko 20 lat związana z firmą badawczą Nielsen, która dostarcza swoim partnerom biznesowym informacje o zwyczajach, trendach konsumenckich i sprzedażowych w ponad 100 krajach na świecie.
Ekspert branży FMCG i Retail, z doświadczeniem z rynku polskiego i europejskiego. Wraz z zespołem wspiera Klientów z sektora dóbr szybkozbywalnych i handlu detalicznego w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych w oparciu o dane rynkowe.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Bierze udział w sesjach:
-
Higiena i cena, czyli czy Polacy rzeczywiście kupują inaczej
- Nowy dekalog polskiego konsumenta
- Doświadczenie koronakryzysu – przyzwyczajenia kontra nowe potrzeby
- Strumień wydatków zmienił bieg
- Konsument dyktuje warunki – gdzie, jak i czy na pewno?
- Koronasceptyk też klient. A co z maseczką?
- Zamienniki mięsa i mleka – czego oczekują konsumenci?
Higiena i cena, czyli czy Polacy rzeczywiście kupują inaczej
- Patryk Górczyński - dyrektor zarządzający, ASM Sales Force Agency
- Andrzej Jaworski - prezes zarządu, VRG SA | Vistula Retail Group
- Maciej Ptaszyński - wiceprezes zarządu, Polska Izba Handlu
- Grzegorz Smereka - wiceprezes, Impel System Sp. z o.o., dyrektor grupy produktowej Cleaning , Grupa Impel
- Tomasz Syller - członek zarządu, Wasz Sklep SPAR Sp. z o.o.
- Łukasz Wojciechowski - Partner, Dział Audytu, Lider Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich, EY
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Karolina Zajdel Pawlak - dyrektor zarządzająca, NielsenIQ