Łukasz Wojciechowski
Partner, Dział Audytu, Lider Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich
EY
Jest ekspertem z zakresu sprawozdawczości finansowej, rachunkowości i kontroli wewnętrznej. Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych przygotowanych zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami badania. Kierował projektami w zakresie sprawozdawczości finansowej i sporządzania prospektów emisyjnych na rzecz spółek giełdowych. Doradzał klientom w zakresie systemów księgowych, kontroli wewnętrznej oraz polityki rachunkowej. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta i jest członkiem ACCA. Jest autorem eksperckich publikacji, a także prelegentem na konferencjach, warsztatach i seminariach. Od kilku lat kieruje multidyscyplinarnym zespołem EY realizującym projekty dla spółek z sektora handlu i produktów konsumenckich.
Bierze udział w sesjach:
-
Higiena i cena, czyli czy Polacy rzeczywiście kupują inaczej
- Nowy dekalog polskiego konsumenta
- Doświadczenie koronakryzysu – przyzwyczajenia kontra nowe potrzeby
- Strumień wydatków zmienił bieg
- Konsument dyktuje warunki – gdzie, jak i czy na pewno?
- Koronasceptyk też klient. A co z maseczką?
- Zamienniki mięsa i mleka – czego oczekują konsumenci?
Higiena i cena, czyli czy Polacy rzeczywiście kupują inaczej
- Patryk Górczyński - dyrektor zarządzający, ASM Sales Force Agency
- Andrzej Jaworski - prezes zarządu, VRG SA | Vistula Retail Group
- Maciej Ptaszyński - wiceprezes zarządu, Polska Izba Handlu
- Grzegorz Smereka - wiceprezes, Impel System Sp. z o.o., dyrektor grupy produktowej Cleaning , Grupa Impel
- Tomasz Syller - członek zarządu, Wasz Sklep SPAR Sp. z o.o.
- Łukasz Wojciechowski - Partner, Dział Audytu, Lider Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich, EY
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Karolina Zajdel Pawlak - dyrektor zarządzająca, NielsenIQ