Magdalena Brzózka
redaktor prowadząca, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl
Bierze udział w sesjach:
-
Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?
- Projektowanie żywności – w zgodzie z trendami, naturą i konsumentem
- Wąskie grono wiernych fanów – przepis na sukces?
- TikTok, Instagram, gaming i e-sport – liczy się precyzyjny komunikat
- Wartości ważniejsze od trendów: waste food, eko, vegan
- Co jeszcze może zaskoczyć konsumentów? Czy już wszystko zostało „spróbowane“?
Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?
- Adriana Bałazy - Business Development Manager, EIT Food
- Piotr Borkowski - współwłaściciel, Terafood Sp. z o.o., marka Kurkumik
- Magdalena Brzózka - redaktor prowadząca, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl
- Piotr Grabowski - współzałożyciel, FoodTech.ac.
- Malka Kafka - założycielka, TelAviv Urban Food
- Oskar Lis - Prezes, NATURA COLD PRESS
- Marian Owerko - przewodniczący rady nadzorczej, BAKALLAND SPÓŁKA AKCYJNA
- Bartłomiej Topa - współwłaściciel, Terafood Sp. z o.o., marka Kurkumik
- Sebastian Wróbel - CEO, ClickCollect.io