Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Malka Kafka

Malka Kafka

właścicielka, TelAviv Urban Food

Specjalistka w zakresie zarządzania strategicznego, marketingu i budowania marki.  Ekspertka z zakresu systemów franczyzowych, startuperka, restauratorka i promotorka zdrowego życia. 
Przez wiele lat pracowała w projektach doradczych i szkoleniowych jako trenerka i menedżerka. Ważnym etapem ze względu na doświadczenie z zakresu budowania marki była praca w firmie reklamowej. Tworzyła dla zleceniodawców działy marketingu i rozwoju, tworzyła i zarządzała spółkami dla klientów zagranicznych, obecnie zarządza czterema własnymi spółkami.

Największym jej sukcesem zawodowym jest stworzenie rozpoznawalnej w całej Polsce sieci wegańskich restauracji Tel Aviv by Malka, która istnieje na rynku od 2010r i w skład której wchodzi 11 restauracji (w tym otwarcie 3 planowane jesienią 2020). Obecnie jest zaangażowana w kreowanie nowych konceptów gastronomicznych i tworzenie startupu związanego z produkcją żywności.

Dba o podejmowanie działań na rzecz równego dostępu ludzi do zasobów, jakimi są praca, zdrowie, żywność. Zwraca dużą uwagę na aspekt odpowiedzialności biznesu –skąd pochodzą produkty, jak produkować jedzenie zgodnie z zasadami zrównoważonej gospodarki. Te wartości promuje również we własnym modelu franczyzowym.

Była gospodynią programu kulinarnego w Kuchnia + (Canal+). Jest autorką książki „God Food”. Felietonistka, wielokrotnie zapraszana jako ekspertka do programów TV.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?

    • Projektowanie żywności – w zgodzie z trendami, naturą i konsumentem
    • Wąskie grono wiernych fanów – przepis na sukces?
    • TikTok, Instagram, gaming i e-sport – liczy się precyzyjny komunikat
    • Wartości ważniejsze od trendów: waste food, eko, vegan
    • Co jeszcze może zaskoczyć konsumentów? Czy już wszystko zostało „spróbowane“?

    Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?

POWRÓT

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.