Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Malka Kafka

Malka Kafka

założycielka

TelAviv Urban Food

Specjalistka w zakresie zarządzania strategicznego, marketingu i budowania marki.  Ekspertka z zakresu systemów franczyzowych, startuperka, restauratorka i promotorka zdrowego życia. 
Przez wiele lat pracowała w projektach doradczych i szkoleniowych jako trenerka i menedżerka. Ważnym etapem ze względu na doświadczenie z zakresu budowania marki była praca w firmie reklamowej. Tworzyła dla zleceniodawców działy marketingu i rozwoju, tworzyła i zarządzała spółkami dla klientów zagranicznych, obecnie zarządza czterema własnymi spółkami.

Największym jej sukcesem zawodowym jest stworzenie rozpoznawalnej w całej Polsce sieci wegańskich restauracji Tel Aviv by Malka, która istnieje na rynku od 2010r i w skład której wchodzi 11 restauracji (w tym otwarcie 3 planowane jesienią 2020). Obecnie jest zaangażowana w kreowanie nowych konceptów gastronomicznych i tworzenie startupu związanego z produkcją żywności.

Dba o podejmowanie działań na rzecz równego dostępu ludzi do zasobów, jakimi są praca, zdrowie, żywność. Zwraca dużą uwagę na aspekt odpowiedzialności biznesu –skąd pochodzą produkty, jak produkować jedzenie zgodnie z zasadami zrównoważonej gospodarki. Te wartości promuje również we własnym modelu franczyzowym.

Była gospodynią programu kulinarnego w Kuchnia + (Canal+). Jest autorką książki „God Food”. Felietonistka, wielokrotnie zapraszana jako ekspertka do programów TV.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?

    • Projektowanie żywności – w zgodzie z trendami, naturą i konsumentem
    • Wąskie grono wiernych fanów – przepis na sukces?
    • TikTok, Instagram, gaming i e-sport – liczy się precyzyjny komunikat
    • Wartości ważniejsze od trendów: waste food, eko, vegan
    • Co jeszcze może zaskoczyć konsumentów? Czy już wszystko zostało „spróbowane“?

    Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?

POWRÓT