Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Marian Owerko

Marian Owerko

przewodniczący rady nadzorczej

BAKALLAND SPÓŁKA AKCYJNA

Współzałożyciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej Bakalland S.A., właściciel takich marek jak Bakalland, Delecta i Ba!.

Poprzez Fundusz Uno Capital inwestor w branżach: FMCG, branża medyczna i budowlana.

Jest także udziałowcem funduszu bValue który ma ambicja stać się wiodącym funduszem VC w Polsce.

Jest udziałowcem spółek  Inplus i Cenatorium których bazy danych transakcji nieruchomościowych są  wykorzystywane przy  największych inwestycjach liniowych w Polsce ale także w systemie bankowym, ubezpieczeniowym i windykacyjnym.

Urodził się w 1970 roku, absolwent SGH wydziału Handlu Zagranicznego.

Odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski za działalność na rzecz przedsiębiorczości w naszym kraju.

Od 2008 roku V-ce Prezes  Polskiej Rady Biznesu.

Bierze udział w sesjach:

  • Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?

    • Projektowanie żywności – w zgodzie z trendami, naturą i konsumentem
    • Wąskie grono wiernych fanów – przepis na sukces?
    • TikTok, Instagram, gaming i e-sport – liczy się precyzyjny komunikat
    • Wartości ważniejsze od trendów: waste food, eko, vegan
    • Co jeszcze może zaskoczyć konsumentów? Czy już wszystko zostało „spróbowane“?

    Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?

  • Zarządzanie w „zdalnych“ czasach. Wyzwania liderów

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Zarządzanie w „zdalnych“ czasach. Wyzwania liderów

    • Zdalne zarządzanie, stacjonarna produkcja
    • Marzec 2020 – czas błyskawicznej rewolucji. Wielki test managerów i dyrektorów produkcji
    • Nowe formy komunikacji i metody zarządz zespołem
    • Zaradny jak polski przedsiębiorca. Przyzwyczajony do kryzysów z każdym da sobie radę
    • Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej
    • Potrzeba cyfryzacji, znaczenie informacji dla rozwoju firmy i rynku

    Zarządzanie w „zdalnych“ czasach. Wyzwania liderów

POWRÓT