Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Paweł Nowak

Paweł Nowak

dyrektor zarządzający

Goodvalley Polska

W branży mięsnej pracuje od 1996 roku, a od 2005 roku w zespole Goodvalley. Zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach: zarówno jako specjalista w technologii mięsa, jak i osoba zarządzająca zespołami ludzkimi. Doświadczenie i wiedzę praktyczną dopełnia wykształcenie - jest absolwentem wydziału Technologii Żywności na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie, ukończył także studia MBA Executive na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Georgia State University w Atlancie. Jako Dyrektor Zarządzający w Goodvalley jest odpowiedzialny za działalność operacyjną firmy. Ze względu na wykształcenie i doświadczenie wspomaga obszary produkcyjne, a z racji zainteresowań i zdobywanych kompetencji, rozwija firmę w sferze komercyjnej: sprzedaży i marketingu. Jest pasjonatem mięsa, jego wykorzystania kulinarnego i żywieniowego (w 2002 roku uzyskał prestiżowy tytuł Technologa roku), psychologii z zakresu zarządzania zespołami ludzkimi i pracy z ludźmi, interesuje się również szeroko pojętym marketingiem i łańcuchem zjawisk stojących za konsumenckimi procesami decyzyjnymi.

Bierze udział w sesjach:

  • Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej

    Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej (debata główna)

    • Nowa rzeczywistość branży spożywczej – jak szybko dopasować się do zachodzących zmian?
    • Czy kryzysy wzmacniają? Jak COVID-19 umocnił sektor produkcji żywności? Co zdemaskowała pandemia?
    • Czego realnie potrzebują i będą potrzebować producenci żywności i jej konsumenci?
    • Trendy i formaty, które zdały egzamin w trakcie lockdownu. Skuteczne zarządzanie ofertą
    • Szybki szturm na online – sprzedaż, komunikacja, marketing
    • To nie jest koniec świata, to tylko kryzys! Czeka nas ewolucja zachowań konsumenckich, a nie rewolucja?
    • Nie ma odwrotu od innowacji i nowych trendów. Które są najbardziej wyraźne?

    Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej

POWRÓT