Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Piotr Kulikowski

Piotr Kulikowski

prezes zarządu, Krajowa Rada Drobiarstwa, prezes zarządu, dyrektor generalny

Indykpol SA

Piotr Kulikowski od wielu lat aktywnie pracuje na rzecz rozwoju branży drobiarskiej w Polsce oraz jej pozycję na rynku unijnym. Od czerwca 2018 roku jest Prezesem Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej w Polsce, wcześniej przez wiele lat był Wiceprezesem Zarządu KRD-IG. W latach 2014 -2018 pełnił funkcję Wiceprezesa AVEC - organizacji skupiającej firmy z branży drobiarskiej w Unii Europejskiej.

Przez pierwsze dwa lata po ukończeniu studiów pracował jako lekarz weterynarii na Kaszubach, następnie od 1989 roku prowadził samodzielną działalność gospodarczą, w tym przez dwa lata specjalistyczne gospodarstwo drobiarskie. Od lipca 1993r. związany z Indykpol S.A., od czerwca 1999 r. jest Prezesem Zarządu i Dyrektorem Generalnym Spółki. W 1994r wprowadził Indykpol S.A. - jako pierwszą spółkę w regionie - na parkiet Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Współautor największych sukcesów Spółki, twórca strategii rozwoju Grupy Kapitałowej. Jego strategia marketingowa przyczyniła się do zmiany modelu konsumpcji w Polsce na bardziej zdrowy a spożycie produktów indyczych w okresie minionych 20 lat wzrosło ponad 10-krotnie.

Bierze udział w sesjach:

  • Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów

    • Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?
    • Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce
    • Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien
    • Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia
    • Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“
    • Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?
    • Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko

    Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów

POWRÓT