Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Tomasz Chróstny

Tomasz Chróstny

prezes

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Tomasz Chróstny ukończył finanse i rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz zarządzanie i inżynierię produkcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a także studia doktoranckie w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W trakcie studiów odbył stypendium na kierunku inżynieria przemysłowa i mechaniczna w Vitus Bering University College. Jest również absolwentem programu kształcenia menedżerskiego ARGO Top Public Executive (odpowiednik Advanced Management Program), zrealizowanego przez IESE Business School oraz Krajową Szkołę Administracji Publicznej.

Karierę zawodową rozpoczął uczestnicząc w projektach z zakresu badania sprawozdań finansowych instytucji finansowych, wyceny przedsiębiorstw oraz wykrywania przestępstw i nadużyć finansowych. Następnie przygotowywał analizy ekonomiczne, rynkowe i sektorowe oraz prognozy gospodarcze.

Pracował w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, a następnie w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii, gdzie do 25 sierpnia 2019 roku pełnił funkcję dyrektora Departamentu Analiz Gospodarczych. Ponadto jest przedstawicielem ministra właściwego ds. gospodarki w radzie naukowej Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Od 26 sierpnia 2019 roku do 26 stycznia 2020 roku pełnił funkcję Wiceprezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 

Posiada doświadczenie dydaktyczne i badawcze – jest nauczycielem akademickim w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Żonaty, ma czworo dzieci.

Prezes Rady Ministrów powołał Tomasza Chróstnego na stanowisko Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 27 stycznia 2020 roku.

Bierze udział w sesjach:

  • Handel w roli bohatera – nowy wizerunek, nowe wymagania

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Handel w roli bohatera – nowy wizerunek, nowe wymagania

    • Nowa rola sklepu – ostoja stabilności społecznej
    • Więcej wymagań, mniej uprawnień – czy handel jest w stanie udźwignąć nowe obowiązki?
    • Handel pod lupą urzędów, dostawców, konsumentów
    • Przeformatowanie oczekiwań rynku: więcej lokalnych dostawców, krótsze terminy płatności
    • Ewolucja handlu stacjonarnego. Nowe formaty w centrach handlowych i hybrydowe modele rozwoju
    • Handel będzie zatrudniać czy zwalniać?

    Handel w roli bohatera – nowy wizerunek, nowe wymagania

POWRÓT