Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Speakers

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Edyta Kochlewska

Edyta Kochlewska

Editor-in-Chief

dlahandlu.pl

Participates in the sessions:

  • Inauguration. The corona crisis – a time of visionaries and effective solutions in the food industry (main debate)

    MORE SPEAKERS
     

    Inauguration. The corona crisis – a time of visionaries and effective solutions in the food industry (main debate)

    The corona crisis – a time of visionaries and effective solutions in the food industry (main debate)

    • The new reality of the food industry: How to adapt quickly to the changes taking place?
    • Can crises become strengthening experiences? How has COVID-19 strengthened the food production sector? What has the pandemic revealed?
    • What do food producers and consumers really need and will need?
    • Trends and formats that have passed the lockdown test. Effective product range management
    • A quick storm on online services – sales, communication and marketing
    • This is not the end of the world – it is just a crisis! Is it so that what awaits us is an evolution of consumer behaviour, instead of a revolution?
    • There is no turning back from innovation and new trends. Which of them are the most obvious?

    Inauguration. The corona crisis – a time of visionaries and effective solutions in the food industry (main debate)

  • Retail as a hero – a new image and new requirements

    MORE SPEAKERS
     

    Retail as a hero – a new image and new requirements

    • A new role for shops – as havens of social stability
    • More requirements, less rights: Is retail capable of bearing the new responsibilities?
    • Retail under close scrutiny by authorities, suppliers and consumers
    • Reformatting market expectations: more local suppliers and shorter payment terms
    • The evolution of stationary retail. New shopping centre formats and hybrid development models
    • Will retail be hiring or firing?

    Retail as a hero – a new image and new requirements

  • E-commerce and click&collect: ‘must-haves’ of retail chains

    MORE SPEAKERS
     

    E-commerce and click&collect: ‘must-haves’ of retail chains

    • Digital as the strategic direction of development
    • E-commerce as the winner of the corona crisis
    • New tools – technologies, logistics, infrastructure, and payments
    • E-grocery – a sprint from a gadget to necessity
    • E-option not only for shops, but also for manufacturers
    • New digital competences in urgent demand

    E-commerce and click&collect: ‘must-haves’ of retail chains

  • Ecological, socially-oriented, and environmentally friendly – chains and producers join forces to follow trends

    MORE SPEAKERS
     

    Ecological, socially-oriented, and environmentally friendly – chains and producers join forces to follow trends

    • What is trendy and what is passé? Who should we believe?
    • Substitutes and alternatives, or trends of the future on shelves
    • The shelf knows better, or what the shop knows and the producer should know
    • Seducing consumers with the idea of ‘no waste’ – from a product range to equipment
    • Wishful thinking or rational thinking: How long will it take to get to ‘no plastic’?
    • The new face of plastic: a revival or regress?
    • Healthy and responsible – changing the habits versus caring for the environment

    Ecological, socially-oriented, and environmentally friendly – chains and producers join forces to follow trends

BACK

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.