Artur Gajewski
Marketing and R&D Director - Shareholder
Purella Superfoods
Artur Gajewski - Dyrektor Marketingu i R&D oraz udziałowiec w spółce Purella Superfoods, gdzie od 2015 odpowiada za działania marketingowe.W Purella zajmuje się strategicznym rozwojem biznesu, tworzeniem nowych produktów oraz koordynacją komunikacji marketingowej. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie marketingowe w branży medycznej i spożywczej. Przygodę z reklamą rozpoczynał w sieciowych agencjach Publicis oraz TBWA. W swoich działaniach kieruje się zasadą creative disruption szukając kreatywnych i efektywnych rozwiązań w budowaniu i prowadzeniu marek. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego wydział socjologii oraz Sterling Business College w Perth. Pasjonat sportu, starych samochodów i wina.
Participates in the sessions:
-
The plant-based food market – a promising niche is breaking into the mainstream
- The plant-based food market – its potential, needs, and direction of development
- Retail chains versus the plant-based trend
- Climate neutrality versus the transformation of the food industry
- Consumers on a diet – vegetarians, vegans, and flexitarians
- The shelf of plant-based products in retail chains
The plant-based food market – a promising niche is breaking into the mainstream
- Iga Czubak - President, Apollo Roślinny Qurczak®
- Artur Gajewski - Marketing and R&D Director - Shareholder, Purella Superfoods
- Jan Kisielewski - Head of Foresight, Żabka Polska
- Mateusz Kowalewski - CEO, HORTIMEX
- Karolina Kubara - Vice-President, Kubara Sp. z o.o.; Co-Owner, ‘Dobra Kaloria’ Brand
- Andrej Modic - founder, CEO, LokalnyRolnik.pl
- Maciej Otrębski - Strategic Partnerships Manager, RoślinnieJemy
- Sebastian Tołwiński - Corporate Affairs & Communications Director Central and Southeastern Europe, Upfield