
Adam Tubilewicz
zastępca redaktorki naczelnej PortalSpozywczy.pl
Bierze udział w sesjach:
-
Z dużym można więcej. Kto napędza konsolidacyjną machinę w branży spożywczej i handlowej?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIZ dużym można więcej. Kto napędza konsolidacyjną machinę w branży spożywczej i handlowej?
- Inflacja wymusza konsolidację. Czy mamy klimat do przejęć?
- Kto kupuje, a kto jest na sprzedaż? Przegląd sytuacja na rynku. Branże, które są na celowniku inwestorów
- Polskie firmy za granicą. Czy przejęcia mogą przyspieszyć ekspansję?
- Nadchodzi era gigantów? Czy łączenie się wielkich podmiotów ma sens?
- Polskie start-upy żywnościowe – czy są atrakcyjne na rynku fuzji i przejęć?
Z dużym można więcej. Kto napędza konsolidacyjną machinę w branży spożywczej i handlowej?
- Małgorzata Bobrowska - współzałożyciel, partner zarządzający, Resource Partners Sp. z o.o.
- Maciej Dalecki - dyrektor Biura Branży Produkcyjnej i Medycznej, Bank Gospodarstwa Krajowego
- Marek Felbur - doradca zarządu ds. operacji finansowych i negocjacji bankowych, Grupa Polmlek
- Piotr Grauer - Partner Associate, Deal Advisory, Zespół Fuzji i Przejęć, KPMG w Polsce
- Piotr Jankowski - dyrektor, Wydział Handlu, SM Mlekpol
- Łukasz Targoszyński - partner, Baker McKenzie
- Adam Tubilewicz - zastępca redaktorki naczelnej PortalSpozywczy.pl
- Marek Zagórski - prezes zarządu, Krajowa Grupa Spożywcza SA
-
#consumer trends:
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”- Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
- Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
- Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?
#consumer trends:
Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?- Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
- Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
- Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0
#consumer trends:
Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe- Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
- Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
- Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
- Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?
#consumer trends:
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.- Krzysztof Apostolidis - prezes zarządu, Partner Center
- Witold Franczak - dyrektor, Browar Bóbr Limanowa Sp. z o.o.
- Mariusz Glenszczyk - prezes zarządu, TIM SA
- Piotr Grabowski - współzałożyciel, FoodTech.ac.
- Mateusz Kowalewski - prezes zarządu, Hortimex Sp. z o.o.
- Anna Malinowska - dyrektorka ds. rozwoju produktów roślinnych, CPF Poland
- Szymon Mordasiewicz - Managing Director, Consumer Panel Services GfK | Poland
- Jakub Nowak - prezes zarządu, JNT Group
- Paweł Nowak - prezes, Goodvalley, producent marki, Dolina Dobra
- Marietta Stefaniak - wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju, Zakłady Mięsne Silesia SA
- Marek Sypek - dyrektor generalny, Stock Polska
- Jakub Szymanek - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Adam Tubilewicz - zastępca redaktorki naczelnej PortalSpozywczy.pl
- Anna Wrona - dziennikarka, portalspozywczy.pl
- Adam Zdanowski - współwłaściciel, ZM Wierzejki