Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Adam Tubilewicz

Adam Tubilewicz

zastępca redaktorki naczelnej

PortalSpozywczy.pl

Bierze udział w sesjach:

  • Z dużym można więcej. Kto napędza konsolidacyjną machinę w branży spożywczej i handlowej?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Z dużym można więcej. Kto napędza konsolidacyjną machinę w branży spożywczej i handlowej?

    • Inflacja wymusza konsolidację. Czy mamy klimat do przejęć?
    • Kto kupuje, a kto jest na sprzedaż? Przegląd sytuacja na rynku. Branże, które są na celowniku inwestorów
    • Polskie firmy za granicą. Czy przejęcia mogą przyspieszyć ekspansję?
    • Nadchodzi era gigantów? Czy łączenie się wielkich podmiotów ma sens?
    • Polskie start-upy żywnościowe – czy są atrakcyjne na rynku fuzji i przejęć?

    Z dużym można więcej. Kto napędza konsolidacyjną machinę w branży spożywczej i handlowej?

  • #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    #consumer trends:
    Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”

    • Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
    • Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
    • Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?

     

    #consumer trends:
    Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?

    • Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
    • Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
    • Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0

     

    #consumer trends:
    Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe

    • Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
    • Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
    • Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
    • Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?

    #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

POWRÓT