Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Anna Malinowska

Anna Malinowska

dyrektorka ds. rozwoju produktów roślinnych, CPF Poland

Z branżą plant based związana jest od 10 lat. Karierę w ramach tej kategorii rozpoczynała w dziale sprzedaży Polsoi, a następnie jako Dyrektorka Marketingu wprowadzała na rynek polski i europejski markę Well Well. Od 2022 roku odpowiada za rozwój kategorii roślinnej w ramach multifoodowej Grupy CPF Poland, której marka Well Well jest częścią, obecnie pełniąc funkcję Dyrektorki ds. Rozwoju Produktów Roślinnych.

Wcześniej pracowała w innych kategoriach min. dla koncernu Unilever i Partner in Pet Food.  Absolwentka studiów SGH, Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Leona Koźmińskiego.

Bierze udział w sesjach:

  • #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    #consumer trends:
    Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”

    • Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
    • Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
    • Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?

     

    #consumer trends:
    Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?

    • Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
    • Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
    • Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0

     

    #consumer trends:
    Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe

    • Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
    • Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
    • Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
    • Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?

    #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

POWRÓT