Anna Malinowska
dyrektorka ds. rozwoju produktów roślinnych, CPF Poland
Z branżą plant based związana jest od 10 lat. Karierę w ramach tej kategorii rozpoczynała w dziale sprzedaży Polsoi, a następnie jako Dyrektorka Marketingu wprowadzała na rynek polski i europejski markę Well Well. Od 2022 roku odpowiada za rozwój kategorii roślinnej w ramach multifoodowej Grupy CPF Poland, której marka Well Well jest częścią, obecnie pełniąc funkcję Dyrektorki ds. Rozwoju Produktów Roślinnych.
Wcześniej pracowała w innych kategoriach min. dla koncernu Unilever i Partner in Pet Food. Absolwentka studiów SGH, Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Leona Koźmińskiego.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends:
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”- Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
- Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
- Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?
#consumer trends:
Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?- Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
- Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
- Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0
#consumer trends:
Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe- Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
- Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
- Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
- Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?