Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Anna Sambor

Anna Sambor

dyrektor marketingu, Herbapol-Lublin SA

Posiada 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu, tworzeniu i realizacji strategii marketingowych, a także w sprzedaży. Specjalizuje się w działaniach prowadzonych dla branży spożywczej. Pracowała zarówno dla międzynarodowych koncernów FMCG (Unilever Polska, Pepsico), jak polskich spółek (Bakoma, Grupa Bakalland). Była także członkiem Zarządu Grupy Bakalland. Od niemal 3 lat pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu w Herbapol-Lublin S.A., odpowiadając za całość działań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem nowych produktów i kategorii. Do jej zadań należy realizacja długookresowej strategii marketingowo-komunikacyjnej firmy Herbapol-Lublin S.A. oraz marek tworzących jej portfolio.

Bierze udział w sesjach:

  • #consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach

    • Sprzedawcy pozytywnych emocji. Jak kreować markę w dobie fake newsów, inflacji, downsizingu i wszechstronnej krytyki?
    • Nie każdy celebryta sprzeda wszystko. Jak dobierać influencerów i kto odpowiada za ich publikacje?
    • Apetyt na spożywcze zyski. Dlaczego znani i lubiani inwestują w produkcję żywności?
    • Jak nie poddawać się chwilowym modom i stworzyć markę na lata?
    • Żywność dla nowego pokolenia wymaga specjalnej promocji. Co przekona „zetki”?

    #consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach

POWRÓT