
Dawid Zmuda
redaktor
PropertyNews.pl
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
- Czy to jest czas na innowacje i nowości?
- Najniższa i najwyższa półka dobrze sobie radzą. Co ze średniakami?
- Back to the Future: kultura innowacji vs. kryzysowe potrzeby
- Za te atuty możemy dopłacić: produkty proklimatyczne, prozdrowotne, zapewniające wyższy dobrostan zwierząt
- Konsument królem, cena królową – czyli dyskontowe marki rządzą
#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
- Paweł Głowniak - dyrektor handlowy, Herbapol-Lublin SA
- Carolina Halladin - Managing Director, MissTi
- Sylwia Majewicz - prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych
- Maciej Otrębski - Strategic Partnerships Manager, RoślinnieJemy
- Krzysztof Trojanowski - członek zarządu, dyrektor operacyjny, Stokrotka Sp. z o.o.
- Dawid Zmuda - redaktor, PropertyNews.pl