Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Edyta Kochlewska

Edyta Kochlewska

redaktor naczelna

dlahandlu.pl

Bierze udział w sesjach:

  • #strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania

    • Co napędza, a co stopuje polski biznes spożywczy?
    • Dynamiczna zmiana jako nowa norma: branża spożywcza zawsze w drodze: gospodarka, konsument, technologia
    • Żywność, produkcja, konsumpcja w czasach AI: technologie przyszłości, rozwój firm, zdrowie konsumentów
    • Zielona ekonomia w branży żywnościowej – zmiana, która wymaga zaangażowania

    #strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania

  • #strategy trends: Konsument 2030: ultrakomfort, wellbeing, cyfrowe życie

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #strategy trends: Konsument 2030: ultrakomfort, wellbeing, cyfrowe życie

    • Sprzedaż pod presją konsumenckich oczekiwań – realnych i nierealnych – jak szukać złotego środka?
    • Preselekcja trendów: co dla wszystkich, co dla zetki, co dla silvera?
    • Formaty idealne dla wygodnego klienta. Czy da się bliżej?
    • Czy technologia sprawi, że klient będzie wiecznie zadowolony?

    #strategy trends: Konsument 2030: ultrakomfort, wellbeing, cyfrowe życie

  • #technology trends: Zdigitalizowana przyszłość handlu: e-commerce, omnichannel, data marketing

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #technology trends: Zdigitalizowana przyszłość handlu: e-commerce, omnichannel, data marketing

    • Digitalizacja to nie tylko sprzedaż, czyli żywność zaprojektowana cyfrowo
    • Placówka, platforma, e-sklep – czyli cały ten omnichannel
    • Cyfrowe zakupy, realny produkt, cyfrowe płatności
    • Sztuczna inteligencja rozpracowuje nasze dane – co na to prawo?
    • Dostawa na już, czyli walka e-handlu z czasem

    #technology trends: Zdigitalizowana przyszłość handlu: e-commerce, omnichannel, data marketing

POWRÓT