
Bierze udział w sesjach:
-
#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
- Co napędza, a co stopuje polski biznes spożywczy?
- Dynamiczna zmiana jako nowa norma: branża spożywcza zawsze w drodze: gospodarka, konsument, technologia
- Żywność, produkcja, konsumpcja w czasach AI: technologie przyszłości, rozwój firm, zdrowie konsumentów
- Zielona ekonomia w branży żywnościowej – zmiana, która wymaga zaangażowania
#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
- Jakub Borowski - główny ekonomista, Credit Agricole Bank Polska SA
- Małgorzata Cebelińska - wiceprezes zarządu, SM Mlekpol
- Piotr Her - prezes zarządu, SuperDrob SA
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Piotr Kwiatkowski - prezes zarządu, Credit Agricole Bank Polska SA
- Mariusz Makowski - dyrektor finansowy, Mars Wrigley
- Krzysztof Pawiński - prezes zarządu, Grupa Maspex Sp. z o.o.
- Karolina Zajdel Pawlak - dyrektor zarządzająca, NielsenIQ
-
#strategy trends: Konsument 2030: ultrakomfort, wellbeing, cyfrowe życie
- Sprzedaż pod presją konsumenckich oczekiwań – realnych i nierealnych – jak szukać złotego środka?
- Preselekcja trendów: co dla wszystkich, co dla zetki, co dla silvera?
- Formaty idealne dla wygodnego klienta. Czy da się bliżej?
- Czy technologia sprawi, że klient będzie wiecznie zadowolony?
#strategy trends: Konsument 2030: ultrakomfort, wellbeing, cyfrowe życie
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Krzysztof Kośmider - Managing Director, Head of Retail & Fashion, Accenture
- Sławomir Leszczyński - członek zarządu, dyrektor pionu handlowego, Makro Cash And Carry Polska SA
- Piotr Rajewski - dyrektor handlowy Żabka Polska, Grupa Żabka
- Ryszard Wysokiński - Head Of Department Investor Relationship Management, Kaufland Polska Markety
- Roland Zarzycki - prorektor ds. dydaktycznych, Collegium Civitas
-
#technology trends: Zdigitalizowana przyszłość handlu: e-commerce, omnichannel, data marketing
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#technology trends: Zdigitalizowana przyszłość handlu: e-commerce, omnichannel, data marketing
- Digitalizacja to nie tylko sprzedaż, czyli żywność zaprojektowana cyfrowo
- Placówka, platforma, e-sklep – czyli cały ten omnichannel Cyfrowe zakupy, realny produkt, cyfrowe płatności
- Sztuczna inteligencja rozpracowuje nasze dane – co na to prawo?
- Dostawa na już, czyli walka e-handlu z czasem
#technology trends: Zdigitalizowana przyszłość handlu: e-commerce, omnichannel, data marketing
- Marek Garus - dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce, Carrefour Polska
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Anna Konarzewska - Retail Key Account Manager, CHEP
- Jacek Palec - prezes zarządu, Frisco SA
- Marcin Rudzik - CEO, Lokalnyrolnik.pl
- Patrycja Sass-Staniszewska - prezes zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej
- Rafał Wróblewski - Business Executive Officer, Nestlé Waters