Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Jakub Nowak

Jakub Nowak

prezes zarządu, JNT Group

Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group, Członek Rady Głównej ZP Polskiej Rady Winiarstwa.

Karierę w rozpoczął w 2000 roku jako przedstawiciel handlowy w spółce Jantoń, gdzie w 2001 roku został dyrektorem sprzedaży, w 2002– prezesem spółki dystrybucyjnej Jantoń Dystrybucja, a w 2008– wiceprezesem firmy Jantoń. Funkcję prezesa zarządu Jantoń objął w 2017 roku i wraz z Enterprise Investors wykupił spółkę, która w 2019 roku zmieniła nazwę na JNT Group.

Dynamicznie rozwija firmę, stawiając na innowacje, rozwój sieci dystrybucji i portfolio produktowego, modernizację zakładu produkcyjnego i konsolidację rynku. Jest autorem m.in. zakupu marki Grzaniec Galicyjski i spółki Platinum Wines, wprowadzenia pionierskich projektów: Makłowicz Poleca, a także Wino Chefa, realizowanego we współpracy z Michelem Moranem. Stworzył od podstaw markę Monte Santi, którą cały czas intensywnie rozwija. Dokonał nabycia większościowego pakietu udziałów w firmie DOMENIILE BOIERU SRL, która jest właścicielem zakładu produkcyjnego i winnic w Ciumbrud, wprowadzając tym samym JNT Group na rynek rumuński.

Prywatnie entuzjasta piłki nożnej, snowboardu i tenisa ziemnego. Posiada własny zespół rajdowy Wild Wine Racing oraz ściga się pojazdami UTV.

Bierze udział w sesjach:

  • #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    #consumer trends:
    Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”

    • Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
    • Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
    • Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?

     

    #consumer trends:
    Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?

    • Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
    • Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
    • Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0

     

    #consumer trends:
    Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe

    • Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
    • Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
    • Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
    • Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?
POWRÓT
FRSiH

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie