
Karolina Zajdel Pawlak
dyrektor zarządzająca, NielsenIQ
Dyrektor Zarządzająca ACNielsen Polska. Od blisko 20 lat związana z firmą badawczą Nielsen, która dostarcza swoim partnerom biznesowym informacje o zwyczajach, trendach konsumenckich i sprzedażowych w ponad 100 krajach na świecie.
Ekspert branży FMCG i Retail, z doświadczeniem z rynku polskiego i europejskiego. Wraz z zespołem wspiera Klientów z sektora dóbr szybkozbywalnych i handlu detalicznego w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych w oparciu o dane rynkowe.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Bierze udział w sesjach:
-
#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
- Co napędza, a co stopuje polski biznes spożywczy?
- Dynamiczna zmiana jako nowa norma: branża spożywcza zawsze w drodze: gospodarka, konsument, technologia
- Żywność, produkcja, konsumpcja w czasach AI: technologie przyszłości, rozwój firm, zdrowie konsumentów
- Zielona ekonomia w branży żywnościowej – zmiana, która wymaga zaangażowania
#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
- Jakub Borowski - główny ekonomista, Credit Agricole Bank Polska SA
- Małgorzata Cebelińska - wiceprezes zarządu, SM Mlekpol
- Piotr Her - prezes zarządu, SuperDrob SA
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Piotr Kwiatkowski - prezes zarządu, Credit Agricole Bank Polska SA
- Mariusz Makowski - dyrektor finansowy, Mars Wrigley
- Krzysztof Pawiński - prezes zarządu, Grupa Maspex Sp. z o.o.
- Karolina Zajdel Pawlak - dyrektor zarządzająca, NielsenIQ