Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Krystian Krystoforski

Krystian Krystoforski

manager ds. marketingu i PR

Biurkom Flampol Sp. z o.o.

Od początku kariery związany z branżą FMCG. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z marketingiem oraz wizerunkiem. Pracując dla przedsiębiorstw odpowiadał min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, realizacji ogólnopolskich kampanii, opracowanie i wdrożenie modelu promocji poprzez wykorzystanie social media, współprace z influancerami. 

Od 2016 roku pełni funkcje menadżera ds. marketingu i PR marki ,,OryginalnySok’’. Odpowiedzialny za stworzenie brandu oraz opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji. Wdrożenie nowego brandu o nazwie ,, OryginalnaSpiżarnia’’ Koncentruje się przede wszystkim na pracy z klientami z sektora spożywczego oraz eventów.  

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu na kierunku menadżersko – prawnym ze specjalizacją menadżer ds. marketingu i PR. Prelegent kilku konferencji branżowych, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Absolwent wielu kursów i szkoleń z zakresu komunikacji.

Bierze udział w sesjach:

  • #consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach

    • Sprzedawcy pozytywnych emocji. Jak kreować markę w dobie fake newsów, inflacji, downsizingu i wszechstronnej krytyki?
    • Nie każdy celebryta sprzeda wszystko. Jak dobierać influencerów i kto odpowiada za ich publikacje?
    • Apetyt na spożywcze zyski. Dlaczego znani i lubiani inwestują w produkcję żywności?
    • Jak nie poddawać się chwilowym modom i stworzyć markę na lata?
    • Żywność dla nowego pokolenia wymaga specjalnej promocji. Co przekona „zetki”?

    #consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach

POWRÓT