Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Krzysztof Bogacz

Krzysztof Bogacz

Marketing Director

LOTTE Wedel

Poszukiwacz insigtów i innowacji produktowych.

Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w Agencji Marketing Service TBWA\Tequila w Poznaniu.

Następnie w Kompanii Piwowarskiej odpowiadał między innymi za biznes marki Tyskie, a także za wprowadzenie na rynek marki Książęce. Lekcję zarządzania marką premium przyjął w L’OREALu, a następnie w NIVEA dokonał odświeżenia i ekspansji na dorosłą target grupę z marką BAMBINO, przez trzy lata pracował w AVON jako Beauty Categories Marketing Director Polska/CEE.

Z firmą Wedel związany od 2022 roku, odpowiedzialny m.in. za wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Wedel – z przyjemnością” a także za nowe, odważne koncepcje kreatywne Wedla skierowane do młodszej grupy docelowej.

Bierze udział w sesjach:

  • #consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach

    • Sprzedawcy pozytywnych emocji. Jak kreować markę w dobie fake newsów, inflacji, downsizingu i wszechstronnej krytyki?
    • Nie każdy celebryta sprzeda wszystko. Jak dobierać influencerów i kto odpowiada za ich publikacje?
    • Apetyt na spożywcze zyski. Dlaczego znani i lubiani inwestują w produkcję żywności?
    • Jak nie poddawać się chwilowym modom i stworzyć markę na lata?
    • Żywność dla nowego pokolenia wymaga specjalnej promocji. Co przekona „zetki”?

    #consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach

POWRÓT