Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Krzysztof Pawiński

Krzysztof Pawiński

prezes zarządu

Grupa Maspex Sp. z o.o.

Krzysztof Pawiński jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Uzupełniał edukację w Technische Uniwersitaet w Clausthal-Zellefeld w Niemczech. W 1996 r. uzyskał tytuł doktora nauk technicznych na Akademii Górniczo-Hutniczej, obecnie jest Przewodniczącym Rady tej Uczelni. Od 1990 prowadzi własną działalność gospodarczą.

Grupa Maspex, której jest współzałożycielem, współwłaścicielem oraz Prezesem Zarządu, jest jedną z największych firm w branży spożywczej w tej części Europy.

Spółka zatrudnia ponad 7500 pracowników, a jej produkty trafiają do 60 krajów na całym świecie. Rocznie w kilkunastu zakładach produkcyjnych zlokalizowanych  w Polsce, w Czechach, Rosji, na Węgrzech, w Rumunii i w Bułgarii, Maspex produkuje 1,7 mld litrów soków, nektarów i napojów, 170 tysięcy ton makaronów oraz produktów instant i 135 tysięcy ton dżemów i przetworów.

W ofercie spółka posiada kilkadziesiąt marek, które w większości są liderami rynkowymi m.in. Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin, Puchatek, Ekland, DecoMorreno, Cremona  oraz Plusssz. Maspex rośnie organicznie i poprzez przejęcia – firma zrealizowała 19 przejęć, w tym 11 za granicą. W 2020 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy przekroczyły poziom 5,2 mld zł.  Maspex prowadzi wiele programów społecznych, w tym jest głównym sponsorem największego w Europie turnieju piłkarskiego dla dzieci „Z podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”.

Bierze udział w sesjach:

  • #strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania

    • Co napędza, a co stopuje polski biznes spożywczy?
    • Dynamiczna zmiana jako nowa norma: branża spożywcza zawsze w drodze: gospodarka, konsument, technologia
    • Żywność, produkcja, konsumpcja w czasach AI: technologie przyszłości, rozwój firm, zdrowie konsumentów
    • Zielona ekonomia w branży żywnościowej – zmiana, która wymaga zaangażowania

    #strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania

POWRÓT