Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Mariusz Glenszczyk

Mariusz Glenszczyk

prezes zarządu

TIM SA

Świadomy przemian kulturowo-społecznych obserwator świata w ujęciu holistycznym, rozumiejący dynamikę zmian zachodzących w jego otoczeniu, przywiązujący dużą wagę do  pryncypiów wartości.

Absolwent szeregu uczelni oraz kierunków studiów, prowadzonych w ramach: 

- Wydziału M T Politechniki Śląskiej w Gliwicach, 

- Management College Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Akademiefür Führungskraft der Wirtschaft w Bad Harzburg, 

- Wydziału Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie,

- Wydziału Farmacji na kierunku Enologia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

 Doktorant Akademii Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. 

Zawodowo związany od ponad dwudziestu pięciu lat z firmą TIM SA na pozycji Prezesa Zarządu.

Delegat Krajowy oraz Członek Krajowej Komisji Rewizyjnej Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, bezpośrednio związany z PTE Katowice. 

Wiceprezes Zarządu Fundacji Pomoc Maltańska - Maltańska Służba Medyczna, powołanej przez Zakon Maltański.

Członek Rzeczywisty Stowarzyszenia Sommelierów Polskich.

Pasjonat pojęcia wartości wyższego rzędu, podróży, wiedzy oraz wina. Miłośnik sportów walki oraz narciarstwa alpejskiego.

Bierze udział w sesjach:

  • #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    #consumer trends:
    Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”

    • Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
    • Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
    • Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?

     

    #consumer trends:
    Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?

    • Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
    • Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
    • Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0

     

    #consumer trends:
    Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe

    • Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
    • Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
    • Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
    • Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?
POWRÓT