Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Paweł Głowniak

Paweł Głowniak

dyrektor handlowy, Herbapol-Lublin SA

Ma ponad 25-letnie doświadczenie w sprzedaży, które zdobywał na kolejnych szczeblach, począwszy od vansellera. Jako Dyrektor Handlowy pracuje od 13 lat. Zarządzał sprzedażą na rynku tradycyjnym, nowoczesnym, w eksporcie, a także w obszarze B2B oraz HoReCa. Pracował z dużymi, uznanymi markami, jak Bakalland, Delecta, Herbapol, Big-Active, a także z markami własnymi. Dużo czasu spędza przy półkach w sklepach, zgodnie ze swoją zawodową dewizą, że to właśnie tam tworzy się biznes. Dzięki pracy z założycielami i funduszami, zna różne perspektywy spojrzenia na wynik. Od 5 lat pełni funkcję Dyrektora Handlowego w firmie Herbapol S.A., gdzie zarządza zespołem ok. 150 osób. W pracy stawia na lojalność i szczerość.

Bierze udział w sesjach:

  • #consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny

    • Czy to jest czas na innowacje i nowości?
    • Najniższa i najwyższa półka dobrze sobie radzą. Co ze średniakami?
    • Back to the Future: kultura innowacji vs. kryzysowe potrzeby
    • Za te atuty możemy dopłacić: produkty proklimatyczne, prozdrowotne, zapewniające wyższy dobrostan zwierząt
    • Konsument królem, cena królową – czyli dyskontowe marki rządzą

    #consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny

POWRÓT