Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Piotr Grabowski

Piotr Grabowski

współzałożyciel, FoodTech.ac.

Człowiek żyjący wyzwaniami. Wraz z kolegą z SGH - Michałem Piosikiem założył pierwszy akcelerator branży spożywczej w Polsce - foodtech.ac. Wyszykują, szkolą i pomagają finansować startupy, które zmienią branżę spożywczą na bardziej przyjazną środowisku. W portfolio mają takie produkty jak roślinna alternatywa mięsa z kurczaka, mikroliście i zioła z farm wertykalnych, wegańskie jogurty na bazie fasoli czy pełnowartościowe posiłki w proszku. Wierzą, że mogą uratować ziemię przed katastrofą ekologiczną zmieniając wielki przemysł.

Piotr pomaga także rozwijać HubHub - europejską sieć przestrzeni coworkingowych zlokalizowanych w Warszawie, Bratysławie, Pradze, Budapeszcie i Londynie. Ponadto w rodzinnym Białymstoku wraz ze wspólnikami prowadzi hub biznesowy Współpracownia świadczący szereg usług dla przedsiębiorców.

Ważnym projektem w jego życiu jest Kazimiernikejszyn - pełny przygód i muzyki festiwal w Kazimierzu Dolnym, na terenie którego dostępne jest jedynie wegetariańskie i wegańskie jedzenie.

Prywatnie miłośnik żeglarstwa, snowboardu, rolek, łyżew i rowerowych podróży po Polsce w poszukiwaniu urokliwych miejsc celem złapania oddechu na chwilę lub dwie.

Bierze udział w sesjach:

  • #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    #consumer trends:
    Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”

    • Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
    • Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
    • Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?

     

    #consumer trends:
    Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?

    • Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
    • Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
    • Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0

     

    #consumer trends:
    Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe

    • Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
    • Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
    • Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
    • Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?

    #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

POWRÓT