
Piotr Rajewski
dyrektor handlowy Żabka Polska
Grupa Żabka
Od prawie 12 lat związany z obszarem handlu w segmencie FMCG. W trakcie kariery zawodowej zarządzał wieloma kategoriami produktów, a od 2021 pełni funkcję dyrektora handlowego Żabka Polska i odpowiada za współpracę z partnerami handlowymi, category management oraz politykę cenowo-promocyjną.
Bierze udział w sesjach:
-
#strategy trends: Konsument 2030: ultrakomfort, wellbeing, cyfrowe życie
- Sprzedaż pod presją konsumenckich oczekiwań – realnych i nierealnych – jak szukać złotego środka?
- Preselekcja trendów: co dla wszystkich, co dla zetki, co dla silvera?
- Formaty idealne dla wygodnego klienta. Czy da się bliżej?
- Czy technologia sprawi, że klient będzie wiecznie zadowolony?
#strategy trends: Konsument 2030: ultrakomfort, wellbeing, cyfrowe życie
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Krzysztof Kośmider - Managing Director, Head of Retail & Fashion, Accenture
- Sławomir Leszczyński - członek zarządu, dyrektor pionu handlowego, Makro Cash And Carry Polska SA
- Piotr Rajewski - dyrektor handlowy Żabka Polska, Grupa Żabka
- Ryszard Wysokiński - Head Of Department Investor Relationship Management, Kaufland Polska Markety
- Roland Zarzycki - prorektor ds. dydaktycznych, Collegium Civitas