Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Sylwia Majewicz

Sylwia Majewicz

prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych

Od 2016 r. prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych S.A. w Białymstoku, specjalizujących się w produkcji wyrobów zbożowych. Absolwentka Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego, zdobywała wieloletnie doświadczenie w międzynarodowym handlu związanym z rynkiem zbożowym, pracując w firmach o zasięgu globalnym. Ojciec Stanisław Pietruszyński, założyciel rodzinnego biznesu, między innymi, Agrocentrum, przekazał córce talent przedsiębiorczości. Aktualnie studentka MBA - SGH, gdzie doskonali nowoczesne zarządzanie biznesem.

Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. pod jej kierownictwem przeszły ogromną przemianę. Dzięki zaangażowaniu, jakie wkłada w rozwój przedsiębiorstwa, PZZ przeszły całkowitą modernizację  oraz stały się jednym z najnowocześniejszych młynów w Polsce. Jej umiejętności efektywnego zarządzania umożliwiły zmodernizowanie młynów w Białymstoku       i Suwałkach, co wpłynęło na kilkukrotne zwiększenie mocy produkcyjnych i pozwoliło                  na sprzedaż produktów PZZ S.A. do największych zakładów przemysłowych w Polsce,                     jak również na Litwie i Łotwie. Doskonale łączy tradycję z innowacją, co przyczyniło się                      do uruchomienia działu badawczo-rozwojowego, który stoi na straży jakości produktów Podlaskich Zakładów Zbożowych S.A. oraz pracuje nad nowymi projektami jak chociażby najnowszy produkt tj. gotowe mieszkanki do wypieku chleba, które cieszą się coraz większą popularnością.

 

Dzięki połączeniu pasji do zboża oraz ciężkiej pracy Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. pod jej kierownictwem zdobyły tytuł Podlaskiej Marki Roku.

Bierze udział w sesjach:

  • #consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny

    • Czy to jest czas na innowacje i nowości?
    • Najniższa i najwyższa półka dobrze sobie radzą. Co ze średniakami?
    • Back to the Future: kultura innowacji vs. kryzysowe potrzeby
    • Za te atuty możemy dopłacić: produkty proklimatyczne, prozdrowotne, zapewniające wyższy dobrostan zwierząt
    • Konsument królem, cena królową – czyli dyskontowe marki rządzą

    #consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny

POWRÓT