
Szymon Mordasiewicz
Managing Director, Consumer Panel Services GfK | Poland
Absolwent Wyższej Szkoły Handlowej, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Jagiellońskim i studiów Executive MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Od blisko 20 lat związany z branżą FMCG. Pracę rozpoczął w firmie Nielsen, do której dołączył w roku 2002. W latach 2012-2014 był odpowiedzialny za Business Development w regionie CEE oraz krajów bałtyckich, a w latach 2014 – 2018 pracował jako Dyrektor Zarządzający polską częścią Nielsena. Przez 16 lat pracy miał możliwość współpracy z szeroką grupą producentów oraz detalistów dostarczając rozwiązania promujące dalszy rozwój biznesu.
Pasjonuje się światem FMCG. Od stycznia 2019 związany z firmą GfK, gdzie objął stanowisko Dyrektora Komercyjnego Panelu Gospodarstw Domowych w Polsce. W tej roli jest odpowiedzialny za realizację długoterminowej strategii wzrostu oraz zapewnianie Klientom producentom i detalistom satysfakcji z dostarczanych rozwiązań oraz współpracy.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends:
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”- Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
- Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
- Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?
#consumer trends:
Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?- Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
- Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
- Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0
#consumer trends:
Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe- Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
- Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
- Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
- Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?
#consumer trends:
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.- Krzysztof Apostolidis - prezes zarządu, Partner Center
- Witold Franczak - dyrektor, Browar Bóbr Limanowa Sp. z o.o.
- Mariusz Glenszczyk - prezes zarządu, TIM SA
- Piotr Grabowski - współzałożyciel, FoodTech.ac.
- Mateusz Kowalewski - prezes zarządu, Hortimex Sp. z o.o.
- Anna Malinowska - dyrektorka ds. rozwoju produktów roślinnych, CPF Poland
- Szymon Mordasiewicz - Managing Director, Consumer Panel Services GfK | Poland
- Jakub Nowak - prezes zarządu, JNT Group
- Paweł Nowak - prezes, Goodvalley, producent marki, Dolina Dobra
- Marietta Stefaniak - wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju, Zakłady Mięsne Silesia SA
- Marek Sypek - dyrektor generalny, Stock Polska
- Jakub Szymanek - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Adam Tubilewicz - zastępca redaktorki naczelnej PortalSpozywczy.pl
- Anna Wrona - dziennikarka, portalspozywczy.pl
- Adam Zdanowski - współwłaściciel, ZM Wierzejki