Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Witold Franczak

Witold Franczak

dyrektor, Browar Bóbr Limanowa Sp. z o.o.

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego i studiów podyplomowych z dziedziny zarządzania i marketingu na Politechnice Łódzkiej. Prezes Zarządu z 30-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.

Łączy nowatorskie pomysły oraz doświadczenie w prowadzeniu i restrukturyzacji firm w branżach alkoholowej (np. Grupa Belvedere, CEDC), oraz petrochemicznej (PKN Orlen Oil) i sektorze automoto ( ACE). Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów międzynarodowych (Luksemburg, Bułgaria, Mołdawia, Czechy, inne) oraz umiejętności kształtowania polityki handlowej dopasowanej do zróżnicowanych wymogów klienta i otoczenia. Wprowadził na rynek wiele nowych segmentów oraz czołowe marki w tym mołdawskie wina, gruzińskie wina i brandy, a także oleje silnikowe Platinum Max.

Ponadto, zajmował się nadzorowaniem i realizacją długoterminowych celów w spółkach Skarbu Państwa i prawa handlowego.

Jako Manager z wieloletnim doświadczeniem dysponuje rozległą wiedzą w zakresie polityki personalnej w przedsiębiorstwie oraz zarządzania kapitałem ludzkim. W swojej pracy koncentruje się na doskonaleniu strategii marketingowej firmy identyfikowaniu strategicznych możliwości. Jego podejście do zarządzania opiera się na czterech filarach: innowacjach, efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi, optymalizacji procesów oraz rozwoju.

Bierze udział w sesjach:

  • #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #consumer trends:
    - „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
    - Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
    - Nowe szaty alkoholu.

    #consumer trends:
    Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”

    • Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
    • Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
    • Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?

     

    #consumer trends:
    Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?

    • Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
    • Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
    • Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0

     

    #consumer trends:
    Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe

    • Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
    • Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
    • Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
    • Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?
POWRÓT