Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna
- Scenariusze dla polskiej branży spożywczej na czas zawirowań geopolitycznych
- Rynkowe konsekwencje drożejących surowców i wojny po sąsiedzku
- Zielony Ład, zmiany proklimatyczne, zrównoważone strategie
- Przetasowania trendów biznesowych i konsumenckich: czyli rozwój w cieniu inflacji
- Kryzys to nie tylko wyzwania, ale także możliwości
Gorączka przejęć, czyli co wywołało falę konsolidacji
- Wielkie połączenie - koniec pandemii uruchomiła falę konsolidacji na rynku żywności
- Rynek M&A - sektor spożywczy w trendzie wznoszącym
- Zmiana generacyjna w firmach rodzinnych - przed nami konsolidacyjny boom?
- Polskie firmy food and retail - jaki apetyt mają fundusze private equity?
Eksport czasów przełomu: nowe kierunki, nowe możliwości
- Polska nowym spichlerzem Europy
- Wyzwania i realne szanse dla polskiego eksportu żywności
- Wojna w Ukrainie wpływa na globalny rynek żywności - co to zmienia dla polskich eksporterów?
- Najbardziej perspektywiczne kierunki sprzedaży - co zmieniła pandemia?
Żywność i opakowanie bez śladu
- Reduce, Reuse, Recycle: nowe zasady myślenia o produkcji
- GOZ i ROP, czyli kluczowe skróty dla branży FMCG i handlu
- System kaucyjny - elastyczny i skuteczny. Kogo warto naśladować, na czyich błędach się uczyć?
- Nowe technologie i AI w służbie gospodarki odpadami
ESG w branży spożywczej - odpowiedzialny zbiór, połów, produkcja i dystrybucja
- Zielona zmiana determinuje decyzje biznesowe firm spożywczych
- Branża spożywcza wobec rosnących wymogów w obszarze zrównoważonego rozwoju
- Dobrostan zwierząt, zielone technologie, elektryczny transport
- Ślad węglowy - jego znaczenie rośnie, jak go dobrze policzyć?
Alkohole i przekąski - gwiazdy sklepowej półki
- Prozdrowotne przekąski i napoje (w tym alkoholowe) - produkty na kryzysy?
- Branża alkoholi po pandemii i podwyżce akcyzy - dobrze już było?
- R&D - w jakim rytmie biją serca producentów żywności i napojów
- Blisko konsumenta - innowacyjne pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
Transformacja branży mięsnej
- Producenci po pandemii a przed Zielonym Ładem - pora na przejęcia?
- Branża wobec wzrostu kosztów i inflacji
- Pracownicy z Ukrainy odpowiedzią na braki kadrowe sektora?
- Technologie dla branży mięsnej
Rynek żywności roślinnej - perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
- Rynek żywności roślinnej - potencjał, potrzeby, kierunek rozwoju
- Sieci handlowe a trend roślinny
- Neutralność klimatyczna a transformacja przemysłu spożywczego
- Konsumenci na diecie: wegetarianie, weganie, fleksitarianie
Foodtech i Retailtech - innowacje i stratupy zmieniają obraz rynku
- Akwaponika i farmy miejskie - czyli ultralokalna żywność także z miast
- Aplikacje, dane, chmura łączą klienta i sklep
- Sklepy autonomiczne, vending, nanoplacówki
- Kasy samoobsługowe, wirtualne przymierzalnie i asystenci
- Przegląd foodowej i retailowej sceny startupowej
Fabryka 4.0 - zautomatyzowana, zrobotyzowana, cyfrowa, ekologiczna
- Technologie teraźniejszości i przyszłości o największym potencjalne
- Roboty częścią przemysłowego Internetu Rzeczy (IIoT)
- Coboty na fali - rosnące znaczenie współpracy człowieka z robotem
- Utrzymanie ciągłości produkcji w czasach deficytu pracowników
Zarządzanie firmą FMCG w dobie zmieniającego się świata
- Łańcuchy dostaw pod presją
- Cyfryzacja odpowiedzią na wyzwania ponadstandardowych zakłóceń
- Szybka reakcja na zmiany - wiedza z analizy danych
- Optymalna logistyka wewnętrzna i magazynowanie - źródło przewag
- Paszportyzacja żywności, blockchain - co gdzie kiedy?
Lojalna i spersonalizowana - must have idealnej oferty
- Jak dobrze wspierać sprzedaż?
- Jak daleko można spersonalizować ofertę?
- Lojalna marka, lojalny program, lojalny klient
- Sklep skrojony na miarę: design, wyposażenie, oświetlenie, technologia
- Wyzwania szefów firm FMCG w czasach ekonomicznej huśtawki
Nowy handlowy ład
- Czym żyje handel?
- Konsument w soczewce trendów
- Zakaz handlu czy otwarcie handlu?
- Ukraińcy jako konsumenci i pracownicy
- Nowe modele biznesowe w retailu
Demokratyzacja konsumpcji. Konsumenci mają głos
- Marki własne - taniej w czasach wysokich cen
- Format wygodny, bliski, tani - czy to się jeszcze da zrobić?
- Handel angażuje się w akcje społeczne
- Sytuacje kryzysowe, czyli jak reagować na bojkot?
Franczyza - model biznesowy, uregulowania prawne
- Siła marki, zaplecze, know-how: atrakcyjność modelu i jego słabości
- Franczyza, wolny rynek, uczciwa konkurencja
- Zmiany prawne, a nowe możliwości biznesowe
- Rynek pracy wspiera potrzeby franczyzodawców?
Power of e-commerce
- Doznać metaversum, czyli e-commerce w nieustającej ewolucji
- Nowy poziom personalizacji
- Wygodna ścieżka zakupów, wygodne płatności, wygodna dostawa
- Konsument w lustrze danych
- Dark stores zmieniają oblicze miast i e-handlu
- Liveshopping napędza sprzedaż online
Z drugiej ręki, czyli cyrkularne zakupy - wspólna debata z well.pl
- Nowe podejście do kupowania, nowe wzorce zakupowe, kryzysowe potrzeby
- Ekoprodukcja, zero waste, zrównoważone opakowanie - czyli cyrkularne trendy
- Sklep społecznie odpowiedzialny, czyli jaki?
Idealne duety sprzedażowe, czyli influencerzy na służbie
- Influencer marketing - spektakularne akcje w social mediach i sklepach
- Ambasador dopasowany do produktu czyli autentyczność, i efektywność w jednym
- Między wpływem a reklamą, czyli na co patrzy UOKiK
- Marka+influencer: współpraca, która sprzedaje (case study)
HoReCaTrendsTalks: Idealny koncept
- Jak budować zwinny model biznesowy restauracji i jak nim zarządzać
- Jak wyposażyć lokal gastronomiczny - krok po kroku
- 2 lata pandemii, kryzysowa sytuacja geopolityczna z wojną w Ukrainie
- Zarządzanie lokalami - perspektywa menadżerów i właścicieli
HoReCa TrendsTalks: HoReCa przyszłości
- Wyzwania rynku HoReCa: rynek pracy, drożyzna, inflacja, ceny surowców, odpady
- Restauracje przyszłości - metaversum, delivery, automatyzacja
- Restauracje w metaverse
- Nowe technologie w restauracji przyszłości - aplikacje i roboty zamiast kelnerów
- HoReXy - wystąpienia liderów
My Way - seria wystąpień biznesowych przed debatami 1. i 2. dnia