Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

B C D G H J K L M N O P R S Ś T W Z Ż
Bartek Bobczyński

Bartek Bobczyński

Partner, Marketing & Commerce Leader

Deloitte Digital

Bartek, związany z branżą Digital od 13 lat, posiada kompetencje z zakresu e-commerce, digital marketingu oraz transformacji cyfrowych.

Swoją karierę rozpoczął od własnego star-upu, by dalej pracować po stronie Internet Software House jak i Agencji wdrażając rozwiązania oraz realizując kampanie dla dużych marek jak i instytucji administracji państwowej.

Od 6 lat związany z konsultingiem, gdzie pomaga klientom z branży CPG oraz retail rozwiązywać problemy leżące na styku biznesu, sprzedaży w kanałach cyfrowych, marketingu oraz technologii. W Deloitte odpowiada za obszar Marketing & Commerce.

Bierze udział w sesjach:

  • Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

    • Demokratyzacja konsumpcji, czyli taniej w czasach wysokich cen
    • Gdzie i jak chce kupować klient, czyli format idealny
    • E-commerce – technologia buduje wygodne nawyki
    • Jak daleko można spersonalizować ofertę i zlojalizować klienta?
    • Co sprzedaje: cena, promocja czy opakowanie?
    • Rola influencerów w budowaniu wizerunku marki
    • Wyzwania szefów firm FMCG w czasach ekonomicznej i emocjonalnej huśtawki

    Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

POWRÓT